Tack @nders.
SPiN> Jag tycker att det är bra, även fast du inte verkar tycka att bibeln är nått att ha, att du kollar upp saker.
Det kan ju alltid föra med sig lite allmänbildning ;)
------------------
/A.S
238 svar · 1 615 visningar · startad av SPiN · sida 10 av 12
Är det någon som har en inblick i Bibelns nästintill totalt ointressanta värld? Skulle behöva lite idéer, tankar och synsätt på Markusenvangeliet. Vad ville Markus förmedla, osv. Vore jättetacksam om någon kunde sätta en fot i arslet på mig ivf. :) @nders har delat med sig av sina eminenta tankar om den Galna Osten, Petrus knarkaren, osv., så den delen av historien kan jag. :e \-----------------
Läs frågan i sin helhet →Tack @nders.
SPiN> Jag tycker att det är bra, även fast du inte verkar tycka att bibeln är nått att ha, att du kollar upp saker.
Det kan ju alltid föra med sig lite allmänbildning ;)
------------------
/A.S
Sorry men jag kan svara mer exakt på din fråga.
:q
Menade du inte "kan inte"? :)
Tack för länken, men eftersom att analysen som sagt är inlämnad, behåller jag den i Favoriter så att jag kan återkomma till den om jag får göra om analysen. :)
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
Kan vi inte ta och varva ner här nu!? Troende eller inte, GUD vakar över oss alla!!
GOD BLESS
------------------
======goldy=======
<A HREF="http://www.go.to/theshakedowns" TARGET=_blank>db<---BURNER--->db</A>
Jaha du... så lätt man kan glömma ett litet ord och vad fel det kan bli då ;)
Spara den tills nästa "inlämningsuppgift" så slipper du skapa en tråd i wF som tappar den röda tråden som en fisken slinker ur handen. ;)
------------------
/A.S
goldy> Bara om du säger att du tycker om mig. :e
sky> Jäpp! :D
[Redigerat av SPiN den 31 jan 2002]
Vem kan motstå SPiN? ;)
Kim> Precis min mening. :e ;)
sky> Nää, goldy. Med tanke på att han sa att han inte tyckte om mig i början av tråden. :(
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
>>Skyman
Det är inte bara SPiN som riskerar mer allmänutbildning! :) Även en annan blir ju tvungen att läsa igenom så man hänger med.
------------------
Lyssna inte på vad jag säger, förstå vad jag menar! :)
Tesa> Livet är hårt för oss som inte har det från början, eller ivf inte tillräckligt av det. ;)
I LOVE YOU SPiN!
------------------
======goldy=======
tesa> den som är med i tråden, får tråden tåla... ;)
SPin> Jaha.. men jag tycker ju om dig ivf :)
------------------
/A.S
Så har man ytterligare två fans att lägga till på sin lista. :h ;)
Jag blir lite generad faktiskt... :r
Jag tycker om er också, grabs! :D
------------------
SPiN, bjorne.w@telia.com
>>skyman
Åh jag tål den allt! :)
Den är faktiskt intressant för i mångt och mycket släpar den fram en hel del sanningar, kanske inte om religion i sig utan om hur vi människor fungerar och beter oss därefter just pga att vi tycker och tänker olika.
>>SPiN
Usch ja...men hur skulle det se ut om vi alla var lika? Förmodligen som på tavlan här! :e :OO
------------------
Lyssna inte på vad jag säger, förstå vad jag menar! :)
Tesa> Ja visst är människor fantastiska i vissa fall, andra fall hemska.
Gud hade tråkigt en dag och skapade människan - men oj vad kul han måste ha haft sedan den dagen... :)
Jag tror att Gud skapade människan och därför kan jag säga detta: Vilken fantasi!!! :e
------------------
/A.S
Kärlek är ett tecken på att gud har humor!!
------------------
======goldy=======
Dom 9:1-6
4 De gav honom sjuttio siklar silver ur Baal-Berits tempel, och för dessa anställde Abimelek löst folk och äventyrare som följde honom. 5 Därefter begav han sig till sin fars hus i Ofra och dödade där på en och samma sten sina bröder, Jerubbaals sjuttio söner.
Ball kille. :e
------------------
Jag gillar chokladblå himmel.
Frågan är ju bara vem stackaren var som fick heta Baal-Berit. :e
SPiN>> Tack för din sammanfattning! :)
oveRRide>> :e *skratt*
Så om jag har förstått det hela rätt (har dock inte orkat läsa alla inlägg) så tycker BeatBox att det är onödigt att läsa bibeln om man inte är kristen? :q Verkar ju vara en väldigt öppen och generös inställning... :l :OO ;)
------------------
i mitt huvud finns det mycket trassel som är grönt och blinkar när jag skriker
Jag tror det spann igång lite också när jag sa vad jag tyckte om religionen i sig, och allt dravvel i bibeln. (Ursäkta alla troende)
------------------
Jag gillar chokladblå himmel.