[citat=OveRRidE]Jag trillade ner från en flaggstång med ett ölglas i handen och skar upp hela handen. Roligt att det tog ungefär en timme innan taxin ens kom, och sedan en halvtimme bilfärd till akuten. Jag var så nära medvetslöshet av blodförlust och alkoholen att jag svävade omkring i nån slags grådisig tunnel-dimma hela tiden. 
Jag har rasat med näsan rakt in i en stenvägg. Jag har spräckt läppen två gånger samt sytt ihop pannan en gång.
Det värsta som någonsin har hänt mig däremot var när jag klättrade upp i ett träd och ramlade ner från ungefär fyra tre-fyra meters höjd och landade på ryggen på en sten. Jag kunde faktiskt inte ens resa mig upp på en-en och en halv minut och det var jävligt hemskt.
[/citat]Får man fråga vad faan man gör uppe i en flagstång och 4 meter upp i ett träd?

/ Mikul

Jag har rasat med näsan rakt in i en stenvägg. Jag har spräckt läppen två gånger samt sytt ihop pannan en gång.
Det värsta som någonsin har hänt mig däremot var när jag klättrade upp i ett träd och ramlade ner från ungefär fyra tre-fyra meters höjd och landade på ryggen på en sten. Jag kunde faktiskt inte ens resa mig upp på en-en och en halv minut och det var jävligt hemskt.
[/citat]Får man fråga vad faan man gör uppe i en flagstång och 4 meter upp i ett träd?

/ Mikul
Och klättra i träd, det gör man väl när man vill palla frukt. Men de har väl du aldrig gjort Mikul
!

!
och för mig som är mycket mycket fascinerad av ormar så var det verkligen en upplevelse TILLS den la av en rejäl brakare, då minskade mitt intresse en aning men vafan, sånt man får ta
!
Comment