Originally posted by DanneSt
Gissa bilden leken
Collapse
X
-
Nej.Alla har vi våra hjärnspöken: www.livohelvete.se - Firar 7 år på nätet.
Komma i kontakt: [email protected] | Övrigt: Skicka ett PM för att nå mig här på Webforum.
Jobbar på att få webbshopen klar. Förväntas vara klar till Januari 2012. | [email protected] -
är det en såndär man surrar fast rep i på båtar?Comment
-
Nix..Originally posted by jofaweär det en såndär man surrar fast rep i på båtar?Alla har vi våra hjärnspöken: www.livohelvete.se - Firar 7 år på nätet.
Komma i kontakt: [email protected] | Övrigt: Skicka ett PM för att nå mig här på Webforum.
Jobbar på att få webbshopen klar. Förväntas vara klar till Januari 2012. | [email protected]Comment
-
trapets
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
Nej,nej....Originally posted by ZaimantrapetsAlla har vi våra hjärnspöken: www.livohelvete.se - Firar 7 år på nätet.
Jobbar på att få webbshopen klar. Förväntas vara klar till Januari 2012. | [email protected]Comment
-
-
Nopp...Originally posted by PotetaEn eker?Alla har vi våra hjärnspöken: www.livohelvete.se - Firar 7 år på nätet.
-
Nopp.. Jo, den blev lite väl suddig då jag var tvungen att zooma in den.Originally posted by joserEn spökbild? (den är lite suddig ju)
Men jag kan väl säga så här mycket att jag skulle bli mycket förvånad om man aldrig har kommit i kontakt med denna produkt någongång i livet.
Kan vara en liten häfftande historia bland kontorsråttor och pappersfolk bla.
Last edited by Lindström; 2007-06-01, 11:41.Alla har vi våra hjärnspöken: www.livohelvete.se - Firar 7 år på nätet.
-
Nä... men själva produkten kan ( eller kan och kan... den har väl nästan uteslutande ) ha med papper att göra. För att inte säga att den kan ha en rätt så vikigt roll i det den gör.Originally posted by Susanne68Hålslag?Alla har vi våra hjärnspöken: www.livohelvete.se - Firar 7 år på nätet.
-
Näää.Originally posted by Susanne68Pärm?
Liten historia på knappt en halv cm lång.Alla har vi våra hjärnspöken: www.livohelvete.se - Firar 7 år på nätet.
-
Nästan rätt.Originally posted by Susanne68Häftklammer?
Dom kan vara i olika färger. Vit, röd, gul, svart,... och är runt en halv cm lång.Alla har vi våra hjärnspöken: www.livohelvete.se - Firar 7 år på nätet.
Oderland
Collapse

Comment