Min första tanke var mögel, sen tänkte jag, men varför fotografera mögel? Möjligen mögelost kanske?
Gissa bilden leken
Collapse
X
-
Originally posted by ZaimanGrattis är väl i sin ordning då
Originally posted by potetaGrattis!
Det är inte alla som har en hund som kan titulera sig champion, det var jul att höra.
Kommer bild om en stund.
Tack skall ni ha båda två. Sara är en utställningschampion och en viltspårchampion. Så jag är en väldigt stolt matte
S3 ISComment
-
Ursäkta det sena svaret men man måste ju jobba för brödfödan på dagarna.Originally posted by Choronzonost
Ost är helt rätt, närmare bestämt fetaost! Grattis!Attached FilesComment
-
Det här borde ta lite tid innan ni kommer på..Attached FilesDu vet att staten har rätt att se dig; men du har ingen aning om vem som är staten imorgon! FRA åt helvete, ACTA er, lämna folk IPRED. ̿̿'̿'\̵͇̿̿\з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿Comment
-
Ett slutstycke på en bössa?
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
-
Gångjärn?
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
-
Verktyg?
Oderland
Collapse

Comment