Låsmekanism?
Gissa bilden leken
Collapse
X
-
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | Canonforum -
-
Javisst!Originally posted by silfverDet är en hålslagare.
Attached FilesAnd he looked at the world and he found it all logical so he decided there will be numbers.
To 1 and 0 he figured them, and he told them to become numerous and to rule everything.Comment
-
Pennvässare
?
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
-
Oki.. Här kommer en som jag tagit nyligen
Och med det sagt borde den bli lätt
Attached Files
-
kelp eller nåt?Gratis gitarrkurser online!
http://www.gitarrkurser.net/
"Only dead fish swim with the stream"
- Muggeridge, MalcolmComment
-
Först trodde jag att du fotat alger som flyter på vattnet, underifrån. Men sen så är de så kantiga så det måste vara något annat. Kanske att du plåtat igenom nån slags glasfiberskiva eller nåt?Comment
-
Oj... Låter som en mycket spännande idé, men hur ska man få till det med motljus om jag flygerOriginally posted by joserFlygfoto: Öar i motljus?
Och nej, nej ,nej...
Som vanligt är det ju vatten med i bilden
Den är mycket svår...
Ni får gissa lite till innan det kommer en ledtråd. Annars blir det för lätt.
-
Ledtråd:
Bilden tagen i varmt vatten.
-
Du är en bit på väg Susanne68..
Badkar... Nästan..
-
Comment
Oderland
Collapse
Comment