Operation rädda Jens

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • emission
    Medlem
    Kalebass
    • 1999-12-09
    • 6095

Haha, ni är för roliga!
    "Leksak ansvarig till vara rensade med vätska de/vi/du/ni är till vara avbröt från omskapare framför rensningen"

Comment

• fridan
      Medlem
      • 2005-09-25
      • 326

Originally posted by oelbal
      Tyvärr uppgjort. Tv4 fuskar och nu vet alla om det.
      Jag vet inte om det. Kan du backa upp påståendet med en källhänvisning eller liknande?

Comment

• silfver
        Medlem
        • 2003-04-03
        • 9709

Var det bara jag som tänkte på att man inte fick en leveransrapport förens sent på natten efter att ha röstat på Jens? Så lång tid tog det för mig i alla fall. Givetvis var jag så dum att jag inte prövade att rösta på Sebastian eller Agnes, för att se hur det fungerade där. Kalla mig paranoid eller vad som helst, men jag tror lätt att det här var uppgjort. De sa själva att det var röstningsrekord och det var inte utan anledning. Jens skulle gått vidare. Fast nu är det över, kanske lika bra det.

Föresten. Ett tack-sms fick jag på lördagen, klockan nio. "Tack för att du röstade på Jens..."
        Silfver Creations

Comment

• oskob
          Medlem
          • 2002-05-29
          • 1513

Men som jag uppfattade det så var hela rädda jens-projektet ganska stort. Flera i min klass hade hört talas om det och skulle rösta på jens. Sett det på flera siter osv. Jag tror att det mycket väl skulle kunna vara så att jens fick tillräckligt många röster. men sanningen lär vi aldrig få veta :/

#000000 is the new black

Styrkors.se - En svensk spelblogg med läget under kontroll

Comment

• Jerpa
            Medlem
            • 2003-02-03
            • 1749

Originally posted by Esen
            Det e inte bara tv4.se som gjort detta.
            Även kanal5 gjorde detta i samband med Big Brother, där dom visade vilken person som åkte ut på hemsidan innan det hände på Tvsändningen...
            Det där med bigbrother finns ju en förklaring till. Kollar man live via tex canaldigital, kör de bara på, medans 5an visar reklam o visar resulatet efter pausen.
            När de har gått ut ur huset visar de vem som får åka ut. Därav kan det kanske vara så att de skriver det på hemsidan, men det är dåligt egentligen då alla inte kollar live.
            Följ mig på geocaching

Comment

• oelbal
              Medlem
              • 2001-01-06
              • 3016

Det var endast de som röstade på Jens som fick bekräftelsen för sent, någon gång på natten.

Uppgjort.

Comment

Working...