..bytt tanklocksgångjärn, så nu fungerar fjädern som den ska igen - nu slipper jag titta i backspegeln och se tanklocket fara ut i tvära vänstersvängar och rondeller.
..varit ut till Tynningö och snackat igenom försäljningen av kåken med resten av släkten. Trist men nödvändigt.
Originally posted by Dryden
Vad har du beställt?
Grom Audio, en liten manick man gömmer bakom stereon som gör att radion får blåtand, dubbla usb-kontakter och dessutom en 3,5mm aux.
Finns för övrigt till alla stora märken, dvs inte till Saab.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
Grom Audio, en liten manick man gömmer bakom stereon som gör att radion får blåtand, dubbla usb-kontakter och dessutom en 3,5mm aux.
Finns för övrigt till alla stora märken, dvs inte till Saab.
Nej, för Saab har det som standard. Iaf AUX och blåtand på senare årsmodeller.
...tagit tag i det släpade jobbet med att hålla fotbollslagets sajt uppdaterad.
Originally posted by :stefan:
Senare ja, nu snackar vi 2006.
Vet inte hur blåtand fungerar riktigt i 06:an på exempelvis 9-3 (har själv en -03 och där har jag inte brytt mig om att kolla) men AUX är inga problem (1500:- om det inte redan finns) och annars finns ju exempelvis Parrots lösningar för både 9-3 och 9-5.
..insett att jag gillar Icas blanda-själv-salladsbar, då slipper man den där jävla ruccolan.
Originally posted by Dryden
Vet inte hur blåtand fungerar riktigt i 06:an på exempelvis 9-3 (har själv en -03 och där har jag inte brytt mig om att kolla) men AUX är inga problem (1500:- om det inte redan finns) och annars finns ju exempelvis Parrots lösningar för både 9-3 och 9-5.
Huj, 1500 för bara aux? Jag pröjsade 1500 för rubbet.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
Comment