Idag har jag...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • :stefan:
    Moderator
    • 2000-04-28
    • 8032

..muttrat över att wF är segt som sirap.
    ..gillat solen och därför gått ut istället.
    My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Comment

• Danne V
      Medlem
      • 2006-08-02
      • 7685

...dragit fram och gjort ren spisen, inklusive långpannor, plåtar och ugn. Bör jag uppsöka läkare?
      Med vänlig hälsning från
      Danne
      ------
      Proformica.com Marknadsföring, webbdesign, webbhotell osv, mm..
      Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
      Våga Vägra
      FaceBook

Comment

• Esen
        Medlem
        • 2002-03-16
        • 3534

...Nästan klarat mitt mål på 2 mil under 2 timmar, Missade med 2 min och 5 sek...

------------------------------------------
        Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
        SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
        Djurgårdens IF - NY Yankees -Iloveny

Comment

• Danny
          Medlem
          • 2004-07-04
          • 8477

...tänkt tillbaka på denna påsk, var rätt nice:
          - Var till Helsingör med föräldrarna, nice!
          - Var turistguide runt Jönköping med föräldrarna, kul!
          - Fixat ihop min helikopter och flugit lite, börjar gå bra det här, men tyvärr hände något så nu ska den in på verkstad...
          dannesholk.se

Comment

• Lasp
            Medlem
            • 2000-07-29
            • 10197

...fått ett mail om att det är stort tryck på biljetter till Christer Sjögrens julkoncert
            ...frågat hustrun om jag skall boka biljetter
            ...fått svar "Och vem skall du gå med då!"
            Livet är kort och Nu!
            Läs mera!
            !?

Comment

• Lasp
              Medlem
              • 2000-07-29
              • 10197

...fått ett mail om att det är stort tryck på biljetter till Christer Sjögrens julkoncert
              ...frågat hustrun om jag skall boka biljetter
              ...fått svar "Och vem skall du gå med då!"
              Livet är kort och Nu!
              Läs mera!
              !?

Comment

• Danny
                Medlem
                • 2004-07-04
                • 8477

...jobbat över ett par timmar. Bra bra. Då har jag lite plus den här veckan med.

...hört att en kollega brutit benet i fallskärmshoppning i helgen. Landade i en håla. Ja, det är ju inte vettigt att kasta sig ut från ett flygplan öht. Men det var ju riktigt dålig timing. Han behövs på jobbet nu och dessutom ska han börja flytta till helgen. Usch då. Men jag hoppas det går bra ändå, riktigt tråkigt.
                dannesholk.se

Comment

Moderator
                  • 2000-04-28
                  • 8032

..jobbat över en timme, det blir en timme tidigare hemgång på fredag, det!
                  ..tittar närmare på min lönespec, räknat lite och kommit underfund med att jag har åtta veckor betald semester att ta ut!
                  ..tänkt en sväng till och funderat på när jag ska kunna ta ut den, så underbemannade som vi är.

Comment

• Danne V
                    Medlem
                    • 2006-08-02
                    • 7685

...klämt ur sista droppen ur en hela Laphrohaig som jag fick på påskafton. Ganska nöjd att den inte tog slut tidigare....
                    Med vänlig hälsning från
                    Danne
                    ------
                    Sacred Skin Ny bok om Sak Yant, traditionell, spiritistisk thailändsk tatueringskonst
                    Våga Vägra
                    FaceBook

Comment

• Danny
                      Medlem
                      • 2004-07-04
                      • 8477

...jobbat en full dag trots att jag tänkte gå hem några timmar tidigare, mycket att göra... har jobbat över 6 timmar denna 4-dagarsvecka, bra jobbat!

...jonnat till pysslet med snabbhojen! Det gick på 8 minuter! Några minuter bättre än cruisern (där sitter man som en kung och vill bara glida, beror väl mest på det kanske)

...meckat ihop helikoptern med nya bladen, blev bra, känns riktigt stabil nu. Flög fyra ackar och lyckades komma därifrån med hel snurra!
                      dannesholk.se

Comment

• Lasp
                        Medlem
                        • 2000-07-29
                        • 10197

..har jag druckit en av de sex Barolo som vi köpte till rövarpris i Italien.
                        ...passade utmärkt till lammet, stackars djur som bara är tänkt som föda.
                        ....njutit av att faktiskt strimlat en massa bokslut och bokföring, lägre preskriptionstid.
                        .....kommit på att detta måste vara den ultimata fredagen
                        Livet är kort och Nu!
                        Läs mera!
                        !?

Comment

• J. Rönnberg
                          Medlem
                          • 2005-01-06
                          • 620

...Tittat på presskonferensen från igår om STS-134 som jag inte orkade vara uppe för att se live.
                          ...Beslutat att cykelns växlar ska få sig en genomgång efter den inplanerade cykelturen.

Originally posted by Danne V
                          ...dragit fram och gjort ren spisen, inklusive långpannor, plåtar och ugn. Bör jag uppsöka läkare?
                          Om du var nykter när du gjorde det så ja. Själv felanmälde jag min spis och fick en ny istället och släpp rengöra.
                          www.johnnyronnberg.se
                          “I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”

Comment

Moderator
                            • 2000-04-28
                            • 8032

..vaknat upp efter en hård helg i Uppsala. Söte Göte vad mycket folk det var i parkerna och på stan igår!
                            ..garvat åt galet många klipp från Top Gear på Youtube medan vi väntat 73 minuter på den utkörda pizzan.
                            ..svurit över klåpare till pizzabagare som får en Hawaii med bärnässås att bli en Afrikana med massa banan, curry och skit...

Comment

• Danne V
                              Medlem
                              • 2006-08-02
                              • 7685

Originally posted by J. Rönnberg
                              ...Tittat på presskonferensen från igår om STS-134 som jag inte orkade vara uppe för att se live.
                              ...Beslutat att cykelns växlar ska få sig en genomgång efter den inplanerade cykelturen.

Om du var nykter när du gjorde det så ja. Själv felanmälde jag min spis och fick en ny istället och släpp rengöra.
                              Igår satte jag upp nya (eller rättare sagt "begagnade", köpta på second hand) gardiner i alla rum. Fönstren tvättades för en månad sen.

Blir ännu mer bekymrad över mig själv. Har dom östrogen i ölen nuförtiden?
                              Med vänlig hälsning från
                              Danne
                              ------
                              Våga Vägra
                              FaceBook

Comment

• Thord
                                Medlem
                                • 2000-09-14
                                • 433

.... Konstaterat att jag alltjämt mår pyton sedan penicillinkuren och läkaren hör inte av sig om provsvaren.
                                Amatörer gör det de kan. Klåpare gör det de inte kan.
                                Walt Disney

Comment

Working...