..kommit på att det är drygt 7 år sen jag registrerade mig som medlem på wF (nu kan jag alltså börja i wF-skolan, möjligen att jag skulle behöva det ).
..övervägt att inte skapa en tråd om det, när det nu är något för sent, men jag funderade lite på det för ett par månader sen.
...varit sur och tvär pga min jävla vad som alltid pajar när jag väl sätter igång att träna.
...gjort en hallonpaj med Lätt&Lagom istället för smör.
...inte vågat provsmaka hallonpajen ännu. Den ser dock god ut.
..kommenderat hit en polare i ottan för hårt jobb och sålunda äntligen blivit av med det svintunga skrivbord som tagit upp nästan halva källarförrådet.
..kunnat flytta ner (och gömma) vinterdäcken som varit travade i hallen i fyra månader.
..åkt ut till päronen och fyllt firmaskåpet med ännu bråte för en enkel resa till återvinningen.
..känt mig värd att slockna i soffan.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
..funderat på om man skulle åka ut till Lidingö i morron och kolla på folk som helt frivilligt springer omkring - när det finns både buss och spårvagn där..?
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
..funderat på om man skulle åka ut till Lidingö i morron och kolla på folk som helt frivilligt springer omkring - när det finns både buss och spårvagn där..?
Ja, för fan! Kom ut och servera mig en kall bägare öl när jag stapplar in i målfållan.
...börjat flytta tillbaks till min nyrenoverade lägenhet. Hittills har jag flyttat över det viktigaste: en pall med trappa så man har nått att sitta på, och lite dasspapper ifall nöden faller på. Dessutom fick jag lite presenter från värden: några handdukar, flytande tvål och flytande duschtvål.
Trevligt med en helt nyrenoverad lya, känns lite som en nybyggd lägenhet.
Ska använda resten av helgen att packa allt (och kanske flytta lite saker). På måndag morgon kommer flyttfirman (betald av värden) och flyttar alla kartonger och möbler. Då ska jag hitta en stol och hålla mig ur vägen.
Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Comment