...tvättat bilen. Återstår att se hur djupfrysta lister och annat bök är i morgon.
...insett att den faktiskt blev rätt ren. Vilken skillnad mot tidigare.
...fått massa återbud. Verkar som att jag får släpa mig själv till Vemdalen i morgon.
..varit på Cirkus och sett We Will Rock You i elfte timmen, fyra föreställningar kvar...
..blivit positivt överraskad, det där var riktigt bra och de bägge huvudrollsinnehavarna lär vi få se mer av misstänker jag.
..kommit hem lätt lomhörd som efter en bättre konsert. Ljudkillen visste minsann var reglaget för mastervolymen satt!
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
...blivit avis på steffe, skulle gärna se den där igen! (men du, varför inte ha öronproppar?)
...meckat helikopter hela dagen och var nyligen iväg till firman och provflög min avancerade helikopter för första gången!!!! Har fortfarande ett stort smile i fejjan tror jag:
...blivit avis på steffe, skulle gärna se den där igen! (men du, varför inte ha öronproppar?)
Jag har varit på så många konserter i mina dar att jag vet var min gräns går. Propparna låg redo i fickan, men jag behövde dom inte - det var högt, men det var högt på ett bra sätt.
Däremot var det en och annan pensionär runtom som inte hade hörsammat (!) uppmaningarna om öronproppar och som ibland fick ta till fingrarna...
...meckat helikopter hela dagen och var nyligen iväg till firman och provflög min avancerade helikopter för första gången!!!! Har fortfarande ett stort smile i fejjan tror jag: http://www.youtube.com/watch?v=-rx7i7xME7g
.... Kollat videon med den stora surrande flugan på
Amatörer gör det de kan. Klåpare gör det de inte kan. Walt Disney
.... Kollat videon med den stora surrande flugan på
hehe, ja. Visst var den grym. Den modellen är helt remdriven och extra tyst dessutom. Skulle haft kåpan på, hade ju sett lite bättre ut. Nu ser det knappt ut som en helikopter.
..ringt och grattat faderskapet på högtidsdagen, han hade firat med att skotta snö.
..gått hemifrån på långpromenad i nollgradigt och snöfall.
..kommit hem i två plus och regn.
... skottat snö på garage- och altantak.
... ledbruten legat i soffan och spelat Mario Bros på Wii.
... funderat på varför min axel aldrig vill läka.
... ätit god mat, kladdkaka och mjuk pepparkaka.
Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
><((((º>
...varit till Göteborg, tänkte gå på bio men mitt sällskap ringde strax innan och avanmälde sig!! Helt sjukt va, åker 30 mil i onödan och hela dagen förstörd.
...iaf tröstat mig med grafikkortet jag köpte på Webhallen i götet
Comment