.... Inte orkat sätta mig in i hur ett webbhotell fungerar. Det känns bara rörigt.
Idag har jag...
Collapse
X
-
det är inte rörigt, inte när man väl slagit till på något liksom. Du får kopplingen till din domän automatiskt om du köper på samma ställe som hotellet. Sedan får du bara loginuppgifterna och det funkar som vilken FTP-server som helst typ fast du kan göra lite mer själv, om du vill
ganska skönt med ett eget space. Har haft mitt i snart fem år och det är riktigt nice, har funkat kanon hela tiden också. En stor fördel är ju dessutom att man får egen e-mail, tycker jag är bra.
...topic: Jag har varit i Värnamo och byggt ihop en maskin för mässa, trevligt.Comment
-
...lyft (eller sänkt
) min utvecklingssaijt från xhtml till html5, känns lite som att gå tillbaka till html4
men man måste ju hänga med i utvecklingen.
So long and thanks for the fish.
Tyvärr så har jag nu en person på min ignoreringslista. Personen ifråga höjer inte trivselfaktorn här, snarar tvärtom varför jag nu tackar för mig!Comment
-
Ute i det kalla vädret och handlat.
Kollat lite på ett projekt jag har gjort.
Lyssnat/lyssnar på musikhjälpen som går hela veckan fram till söndag eftermiddag, det bästa som finns just nu. 3
gången gillt sett dem 2 tidigare omgångarna.
Rensat igenom ipoden på lite musik som man inte lyssnar på.Buddha is an almighty god but not for me because I am BuddazComment
-
...varit iväg på lunchen och hämtat de sista grejjerna ur förrådet, hade skåpbil så jag fick med allt på en gång
lämnade in nyckeln och avslutade businesset där också
...passade på att hämta ut ett paket med en ny helikopter också!

...varit nånstans mitt emellan Halmstad och Värnamo på långt kvällsuppdrag
Comment
-
Hittat ett nytt forum till b35434354354
Gör oss alla en tjänst, klicka på länken och lägg alla dina kommande inlägg där...
------------------------------------------
Text Censurerad av wF: *** *** *** ** ***
SvFF - FOTBOLLSMÖRDARE
Djurgårdens IF - NY Yankees -IlovenyComment
-
...tagit bussen ner till Stadsteatern och höstens sista soppa.
...njutit av p.o Nilssons musik och det fantastiska framförandet som Bernadottarna bjöds på.
...tagit bussen hem i snöyran och sett fram emot helgerna.Livet är kort och Nu!
Läs mera! !?
Comment
-
-
www.johnnyronnberg.se
“I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”Comment
Oderland
Collapse

Comment