.. insett att det är långt att gå från Thaibåten hem till mig vid Rålis, via T-centralen!
.. vaknat alldeles för sent
.. fått lite gjort med bilderna från gårdagen
..sett att det står "Status: Produkten kommer att bytas ut mot en utbytesenhet som är beställd" på mobilreparatörens sida. Jag har väl inte sån tur att jag får en sprojlans ny lur..?
..märkt att det nu står "Status: Undersökning/reparation av produkten pågår". Meh!
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
Kolon, ledsen att smolka din glädjebägare (som i och för sig redan är smolkad) - utbytesenheter är i 99 fall av 100 inte sprojlans nya.
Nä, det är jag fullt medveten om. Vet inte riktigt vad jag tycker om att kasta på en nån annans gamla lur istället för att laga min - visst är det stålar det handlar om, men ändå...
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
Nä, det är jag fullt medveten om. Vet inte riktigt vad jag tycker om att kasta på en nån annans gamla lur istället för att laga min - visst är det stålar det handlar om, men ändå...
Det borde rent logiskt också gå snabbare, för då har man hela tiden "färdiga" telefoner att skicka ut mer eller mindre... Fast det är ju klart, man hade ju helst sett att man fick sin egen eller en ny ^^
... spelat lite fotboll. Det var kul att få röra på benen igen.
... haft ett rensande gräl med en "vän". Ibland måste allt ut.
.. Suktat efter Marabou hela dagen lång! Sprang ner till ICA för en tjugo minuter sen och köpte mig en Marabou 200g Non Stop. Riktigt riktigt gott må jag säga! Mums!
Comment