...tyckt att det varit dött på jobbet med bara två andra här, men har de åkt hem för det inte finns nåt vettigt att göra! Bara jag kvar, och en sommarjobbare. Helt otroligt. Funderar också på att dra. Inte så motiverande miljö här just nu...
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
.. anlänt till huvudkontoret i Solna.. på min semester
(mest för att skriva ut massa visitkort åt min kollega som ska till Nature-One till helgen å fota åt min sida bejbi.se
)
Last edited by jofawe; 2008-07-28, 13:12.Comment
-
...åkt hem vid lunch och lagt mig på stranden istället, träffade där en kollega som frågade: "fullt upp?"
Comment
-
-
-
Comment
-
Det borde väl du veta, som säljer mobilabonnemang.Originally posted by DrydenMen vad fan är en mobilabonnemangsdosa för något?

... gjort klart ominstallation av min bärbara.Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Gammalt djungelordspråk.Comment
-
..kommit hem från en match i sommarvärme på Råsunda. Sol, varmt och tre poäng. Hade jag inte kört bil hade det varit komplett med en bira också.
Fixade till det åt dig.Originally posted by devotionThåström -kent- Maiden - Liseberg
Kan det bli bättre?
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
... bytt ut min Acer AL2216W skärm mot en ny Samsung SyncMaster 2232BW .
Vilken skillnad det blev.
Aldrig mer Acer för min del.Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
><((((º>Comment
-
.. vaknat på tok för sent efter en vild festkväll på MondayBar sommar (http://www.youtube.com/watch?v=ccSgnfR06sI en video från igår).
.. kollat igenom bilderna från D80n och insett att den har gjort sitt..
.. varit inne på cyberphotos sida minst 30 gånger..Comment
-
...legat på stranden.
...bytt bromsbelägg på cykeln.
Nu jävlar ska det bromsas!
Comment
Oderland
Collapse
Comment