... tyckt att livet är skit, och hoppas på bättre tider.
Idag har jag...
Collapse
X
-
..kommit hem efter en krökahelg i Ronneby - 50 mil i bil är trist, segt och tråkigt. Speciellt i en hyr-Toyota Auris utan varken klipp i motorn eller farthållare...
..och polaren garvat som fan åt nyss nämnda hyrbils signalhorn. Ni som kan er Jeff Dunham och hans Prius vet vad jag menar... "IIIIIIII'm gay!" *meep meep*
..planerat ett extremt tidigt sänggående.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
.. Lekt i sandlådan
.. Lekt i sandlådan
.. Och vet ni vad!? Lekt i sandlådan
.. Hängt tvätt
.. Lekt i sandlådan
.. Plockat lite maskrosor
.. Lekt i sandlådan
.. Varit till Mor och Far fått fika och låtit Molly leka i ... ??
.. Handlat på macedonkan, så blir det när man inte orkar laga mat ibland.
.. Skrattat åt hon som just nu har riktigt roligt med ett sugrör och tillhörande mugg, ni skulle höra henne kackla
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
...installerat om svärmors burk, med Ubuntu, hon verkade glad när vi åkte i alla fall, får se hur det går..!
Comment
-
-
..fastnat i soffan framför Gefle-AIK på Tv4 Sport (0-1
) och sedan dokumentären om Ryssviken på SVT. Usch, jag tycker synd om farbröderna... 
..suttit och skakat i soffan av sol- och/eller feberfrossa, invirad i fleecepläd och försvarets förstärkningsplagg. Undrar om jag tar mig till jobbet i morron?
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
-
-
...sett att köpet av min gamla kamera nu är bekräftat! Det tog tid, Internetgirot! Inte klart än, det tar 1-2 bankdagar till jag har pengarna också.
...sett att min ögonmussla till kameran försvunnit!
tänk att alla sådana lösa saker ska försvinna!! 
...beställt ett stativ och lite annat från Cyberphoto
...monterat cykeldator och låshållare på nya cykeln!
...testcyklat i mörker för en stund sedan, det lyser riktigt bra. Dynamonav verkar vara väldigt bra.Comment
-
.. Vaknat tidigt
.. Kommit tidigt till jobbet
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
Comment
Oderland
Collapse
Comment