.. Inte åkt skidor pga mental spärr vid höga höjder..
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
-
-
Tycker dem skulle vänt på orden i filmtiteln "Kong King" låter mycket roligareOriginally posted by Dryden...fått frågan från flickvännen precis om det var "Kongo" på TV. "Nej, King Kong".

.. Fotograferat lite
.. Klippt film
.. Poppat popcorn
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
varit i halmstad med syrrorna, åkte hem med bussen några timmar tidigare (ni vet tjejer i klädesaffärer) och märker till min förskräckelse att jag är utelåst! ringer till min bästis och frågar om jag kan komma över men han sitter på tåget till flygplattsen till madrid! stog ute och frös i ca 2 1/2 h innan mamma kom hem från jobbet.Last edited by Auric; 2008-02-18, 16:43.Comment
-
..spontanshoppat ett nytt minneskort till kameran.
..förgäves letat Kap Verdiska escudos på växlingskontoren.
"Nej, vi har inte den eftersom det är in- och utförselförbud på den valutan"
"Okej, det efterlevs inte ett smack, men varför har ni med den valutan på hemsidan då?"
"(tystnad)"
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
-
en annan är ju van... http://forum.voodoofilm.org/showthre...n%E4ll&page=14Originally posted by laljaAuric, vad kan man göra en att skratta åt sådana saker efteråt.. ?
..KÅDAT vidare på min bot
Ska bli en BG bot i wow, GL & HF till mig.. Lol.
..
titta en bit ner på sidan på mitt inlägg samma avatar som på WfComment
-
...vunnit i rundpingis!!! Det var en hård omgång, vi tänkte att vi hinner en sista runda, också åker alla ut förutom jag och projektledaren. Tar ledning med 2-0, sedan tar han ett poäng, servar, jag tar returen, han försöker smascha men den tar på nät och går över bordet!!!
...usch vad skönt!
Comment
-
Oderland
Collapse
Comment