...fått cellgiftsbehandling igen, mår lite tjyvis så nu blir det sängen ett tag...
Idag har jag...
Collapse
X
-
...varit på bolaget och inhandlat öl.
...köpt lasagn1 som jag tillagar i ugnen.Comment
-
...rastat hunden.
...diskat.
...marinerat köttet.
...svurit över de smutsiga och grusiga gågatorna.För lata svin är marken alltid frusen..
Don't try to fix your linux system without knowing where your towel is. It is useful for three things
1. Muffling screams of frustration
2. Covering evidence of your ineptitude
3. Crying into.
Ubuntu forums
Umbraco é nice.
Jag försöker åtminstone..
Ironi är intelligenta människors möjlighet att göra en viktig poäng samtidigt som man har lite kul.Comment
-
...fotat lite när den andra av våra två maskiner gått iväg. Nu blir det tomt här, känns som sommarlov
Comment
-
...köpt schnitsel som jag åt till lunch. Gottigottgott.
...köpt en extern DVD-brännare med lightscribe, som jag sitter och provar/leker med just nu.Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Gammalt djungelordspråk.Comment
-
...vaknat lite bakis efter en riktigt lyckad kväll på Kåren!
...drömt att jag smygfotat förrymda fångar på en ö, sen sprungit fort som fan när de upptäckte mig mot båten. Jag tog ekan från ön upp mot en riktigt lång ravin som jag fick klättra upp för, sen sprang jag in i bondgården som var tom! Ingen där som kan ringa snuten! Fångarna kom efter mig, jag slog ner en av dem, brottade ner henne (tror jag?) på golvet så att tänderna flög, sen var det två kvar. Då kommer bonden. Då säger kvinnan på golvet "kan jag inte få mitt band så jag kan spela musik?" Bonden sträcker sig efter bandet när en fånge drar fram sitt samuraisvärd och hugger av han handen! Nybörjartabbe för bonden. Jag drar fram mitt svärd och slizar hela bunten!
Crazy dreams, hells yeah!Comment
-
.. insett att jag inte vill träffa på Silfver i en mörk gränd ...
.. sovit länge
Comment
-
..insett vad tyst och lugnt det kan vara när man hyr ut barnet till morföräldrarna
Comment
-
Originally posted by silfver...drömt att jag smygfotat förrymda fångar på en ö, sen sprungit fort som fan när de upptäckte mig mot båten. Jag tog ekan från ön upp mot en riktigt lång ravin som jag fick klättra upp för, sen sprang jag in i bondgården som var tom! Ingen där som kan ringa snuten! Fångarna kom efter mig, jag slog ner en av dem, brottade ner henne (tror jag?) på golvet så att tänderna flög, sen var det två kvar. Då kommer bonden. Då säger kvinnan på golvet "kan jag inte få mitt band så jag kan spela musik?" Bonden sträcker sig efter bandet när en fånge drar fram sitt samuraisvärd och hugger av han handen! Nybörjartabbe för bonden. Jag drar fram mitt svärd och slizar hela bunten!
Crazy dreams, hells yeah!
.. Klippt gräset
.. Grillat korv
.. Grävt i landet
.. plåtat lite blommor igen
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
-
-
.. skrivt 4 klasser och 3 Interfaces
.. beklagat mig över regnet
.. beklagat mig över diskberget
.. påminner mig ständigt om att jag måste tvätta kläder idag
.. ätit potatisgratäng och grillatfläsk till lunch.För lata svin är marken alltid frusen..
Don't try to fix your linux system without knowing where your towel is. It is useful for three things
1. Muffling screams of frustration
2. Covering evidence of your ineptitude
3. Crying into.
Ubuntu forums
Umbraco é nice.
Jag försöker åtminstone..
Ironi är intelligenta människors möjlighet att göra en viktig poäng samtidigt som man har lite kul.Comment
-
.. Kört med vertikalskärare
.. Lekt i sandlådan
.. Räfsat mossa och gammalt gräs
.. Handlat planteringsjord
.. Grävt en jordgubslist
.. Fyllt på med planteringsjord
.. Räfsat mer gräs o mossa
.. Fått ont i handleden
.. Blivit blöt
.. Gått in
.. Skrivit det här
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
Oderland
Collapse

Comment