...städat, tvättat, badat, dragit el och fått tillskott i kassan, blivit bjuden på fika, bränt ny platta till bilen som jag åkt runt och provpoppat och snart ska jag iväg och heja på brassarna över nån öl...
...oväntat blivit lite på lyset av en Flaska new Castle Brown Ale och en hel del Coal Ila *klia huvudet* /R..funderat på om det är någon mening med att öht ha en blogg. mina stats över en månad 22 besök och 2 unika IP 21 besök av mig själv och en annan... *klia huvudet ännu mera*
Last edited by Klös; 2006-07-01, 23:39.
Reason: lite på lyset så hjärna handkoordinationen fungerar inte tillfredsställande ;)
Hur har livet på jorden kunnat uppstå med sådan precision
...grillat.
...sett England åka ut på straffar. Som väntat. Som vanligt.
...varit i barndomshålan och blivit utstirrad av en klassisk gubbe slash urinvånare som undrade vad fasen som försigick hos grannen när jag fick "bryta" mig in i bilen så larmet gick på grund av strulande fjärrlås (tur man kan slita isär nyckeln till 9-3SS). Han var, som han var även när jag bodde i hålan, sjukligt nyfiken och stod länge i fönstret. Idiot.
...kommit på att jag skulle låtit larmet tjuta lite längre.
...kommit på att jag skulle låtit larmet tjuta ytterligare en stund.
Funderat på varför inte Dryden anser att det är sunt förnuft att kolla vad som händer med en bil som tjuter Larm.
Tänk och var glad att folk bryr sig!
Alla har inte regnr intatuerat i skallen så att folk kan avgöra om det är på riktigt eller bara på låtsas som larmet ljuder! Han borde ha ringt polisen men det det finns väl ingen i lilla paris!
(Lasp: Vi var inte i Lilla Paris. Gubben stod förmodligen i fönstret redan innan larmet eftersom det väldigt sällan händer att det står fler än fyra personer på en garageuppfart i Brålanda framåt 00-snåret. Det ligger i hans natur att vara nyfiken, han är sådan och har alltid varit. Dessutom lär han ha kännt igen oss allihop så ett polissamtal var nog aldrig aktuellt får vi hoppas. Han var nog bara som vanligt - äckligt nyfiken. )
Comment