...träffat någon
...rastat raggarvagnen och varit och badat en snabbis
...spelat minigolf, gick rätt bra för å vara många veckor sedan, 48
...haft tvätt ute i spöregnet...
...sett "Män som hatar kvinnor", våldsamt bra!! Kul också att se Gnesta med i en storfilm! (det är Hedestad där)
...varit på Audi Evolution Tour och pillat lite...
...provsetat Audi R8, några kilo för mycket runt kroppen för att sitta bekvämt där...
...provkört Audi A8, där passade man bättre in, slagskeppet var duktigt trevligt att köra!
...provkört Audi TT 2.0 TDIe, skoj med snåldiesel i sportbilen, ruskigt gott ljud, drag och grepp!
...kört iväg i min egna fina lilla Audi A4, inte fullt lika ny, inte fullt lika snabb, men den är i alla fall min
...handlat lamineringsapparat på spontanshopping, skoj!
...funderat på hur resten av dagen skall fördrivas..?
..tillfredsställt min hunger på ny elektronik genom en multifjärr och fjärrstyrda strömbrytare från Webhallen - fan vad skönt att de finns i Sumpan så man slipper bege sig ända in till Hötorget för lite elektronikporr.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
...fått i arbetsuppgift att snabba upp en kollegas dator, följde då en guide där jag hittade en hel del bra tips, kände ju till det mesta iofs, men jag sprang på ett skitbra program, Startup Delayer, riktigt trevligt program
...fått två skivor från en snubbe jag spontanmailade en förfrågan till
...hört av en polare att skivorna han skulle fixa har kommit nu
...börjat ta tag i att småfixa här hemma, typ skära ut min passpartou, wish me luck!
Comment