...legat o vridit mig i sängen i två timmar utan att vara i närheten av att känna mig trött.
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
...pysslat, pysslat, pysslat, pysslat, pysslat, pysslat, pysslat och pysslat!
...gjort backup!!! Det var säkert ett år sedan. Nu är backupscripten grejjade iaf och framöver kommer det vara piece of cake!! (tror jofawe borde ha tänkt på det också. Ledsen förresten, jävla trist att loosa grejjer, har hänt några ggr här med, en gång på allvar)
...sålt min scanner!! Det är ju helt fantastiskt! Trodde aldrig nån ville ha den. Surt bara att snubben prutade ner den till halva priset! Vilka människor det finns va?! Men men, bättre det än att inte sälja alls. Har fått pengar redan och ska skicka den imorn.
...INTE hunnit klart med kinafoton den här helgen heller!!! Aargh!!! F-ck!!! när ska det där för----ade fotona bli klara nångång så jag får börja använda köksbordet till annat än foton...Last edited by Danny; 2009-09-27, 23:16.Comment
-
Comment
-
klivit upp lite senare än vanligt (då jag jobbat) för att börja om på nytt.
Ska iväg till skolan kl.10.00Comment
-
...noterar snö på Ovikfjällen, 45km fågelvägen från fönstret.
Comment
-
...krossat i basket!
...lärt mig en ny nyttig fras på ryska:
Моё судно на воздушной подушке полно угрейComment
-
-
Comment
-
Comment
-
..gjort något helt jävla sjukt.. rensat min inbox på alla mail, förutom de allra senaste från den gångna veckan! jag hade mail kvar i inboxen från 2005-02-25. Och det var senaste gången jag renaste, för jag har allt sparat i ett arkiv och där finns mailen från 2001-2005-02-24
Man har två olika system, på jobbet är allt snyggt ordnat men icke hemmaComment
-
...hört på radio (nu!) att svin-vaccinet är klart om två veckor... men smittan fortsätter avta... och nästa vecka (tror jag det var) kommer regeringen uppmana folk att vaccinera sig.... mmm... kiss my a-sComment
Oderland
Collapse
själv har jag inte varit tillsammans i 14 år om man räknar ihop alla...
Comment