...smygit iväg ner på stan och råkade gå in på Kringlan Skivor och där på nyhetshyllan uppenbarar sig en ny platta med Manowar!! Det var värst, så, spontanköpte den, senaste Dream Theater och Gyllene Tiders Puls (nu har jag alla tre första). Manowar var 50 spänn dyrare än CDOn, men Puls var 100 spänn billigare!? ööhhh... (jo det är den remastrade!), skumt men bra!! (och jag som skulle spara pengar...)
...lånat första volymen av "Full Metal Alchemist" på stadsbiblioteket, måste börja provläsa manga nu om jag ska köpa Naüssica
...tagit tag i min nyvunna fotoinspiration och fotat byn här, det var/är ju sådan spektakulär ovädershimmel, rena lyckträffen ju!! Usch vad kul, nu kommer jag bo framför Photoshop, vi ses om några dagar...
..traskat runt på Riddarholmen och läst alla infoskyltar jag hittade - det var ett gäng.
..hittat Normalhöjdpunkten för Sverige och känt mig helt i nivå med verkligheten.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.
...mullrat runt lite, läste ut min mangabok, tog väl strax över en timme synd, det var gött så länge det varade iaf. Också passade jag på att ta lite HDR av raggarvagnen, har ju inte gjort det kom jag på kolla: http://www.webforum.nu/showpost.php?...9&postcount=53
...upptäckt wf på nytt (?) efter backpackingen, ah vilken resa det var.
... varit ute och gått en mil. Hur trevligt som helst, iallafall efter att ha sprungit runt med 9 kg på ryggen i Europas städer i en månad.
...börjat dricka öl.
...förfestat lite basic.
...åkt in till Kungsan i hopp om att ölsuget skulle hänga kvar.
...insett att Stockholm city ikväll totalt var överbelamrat med fjortisar.
...åkt tillbaka till hotellet.
...upptäckt att min roomie flytt fältet - dubbelrum åt mig själv!
Comment