... pluggat till tenta.
Idag har jag...
Collapse
X
-
...sovit gott.Originally posted by Dryden...blivit av med en helvetes massa pengar till goda ändamål! Helt underbart!
...fått en skön insättning på kontot. Tack.Comment
-
Jag var sugen, väldigt sugen till och med, sen kom HTC och presenterade sin Touch HD och förstörde alltOriginally posted by Danny...undrat om inte mobilgrabbarna är sugna på SE X1?
Comment
-
...kommit hem från en otroligt seg dag på jobbet. Bara halva styrkan där och jag hade inget speciellt att göra. Tråkigt utan like...
...klippt mig! Blev som ny, det var länge sedan sist.
...tänkt hämta ut min nya kamera som kom idag men det var så mycket folk så jag vände! Alla har fått lön och måste visst handla upp den redan nu
...iaf fått nya Cyklopedin i lådan, lite kul att läsa när jag lagat Zaimans pastarättComment
-
... lyckats med att göra följande:
1. Pluggat tills klockan blev 4.
2. Vaknat kl 7 i och med tenta kl 8.
3. Skrivit färdigt tenta kl 13.
4. Hoppat på tåget kl 14.
5. Höll på att missa Boråståget (eftersom tågvärden på X2000 sa att tåget från Herrljunga INTE skulle vänta på vårt försenade tåg), men när Boråsarna klev av så hördes det på högtalarna att tåget stod på plattform 1.
*SPRING SPRING*
6. Kommit hem i tid.Comment
-
gick det bra?Originally posted by LeonL2. Vaknat kl 7 i och med tenta kl 8.
3. Skrivit färdigt tenta kl 13.
var det maxtid? Vi brukade ha från kl 8-13, man var rätt mosig i huvudet då alltså...
Comment
-
..fått ett litet spontan-arv efter farmor när farsan kom tillbaka stan igen - en två månader gammal 32" lcd-tv...

..genast fått ett I-landsproblem på halsen - vad gör jag med min 70kg tunga 32" tjockis som fungerar utmärkt då?
..börjat titta efter bättre kylning, nu ska storburken tystas ner!My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
...konstaterat att det måste vara allmän utflykt idag när ingen har skrivit här sedan igår
det var fint väder, och det var kanske sista sköna dagen i år, så jag förstår, det är helt ok! 
...varit ut på en skaplig fotorunda med Mustangen. Håller på att föra över bilder nu, 910 st. Tar sin tid. Fotade mest bilen, och lite höstbilder... och med nya kameran, och, sist men inte minst:
...blivit bjuden på ett besök till en som bor på, som jag konstaterat nu i efterhand, en av Gnestas finaste tomter. Ett gammal plåtslageri där det var typ 5 hus i olika storlekar på en tomt i en sluttning (nedanför mig faktiskt). Han tyckte jag kunde komma dit och fota istället för att fota min bil och en gammal katt som strök förbi. Var kvar där ganska länge och fotade. Det var riktigt trevligt. Han frågade om min bil var till salu också, men det är den ju inte, än...
Comment
-
...sett att Olympus kommit med en riktigt kompakt kamera!
En riktig skitkamera!
Comment
-
.. Målat en dörr
.. Klippt gräsmattan förhoppningsvis sista gången i år
.. Schvingat ordentligt på wF
Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?
Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | CanonforumComment
Oderland
Collapse
Comment