Idag har jag...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pedda
    Forumvärd
    • 2000-06-28
    • 4880

(IHH, antar att silfver menar Internationella Handels Högskolan?)

... blivit förvånad att så många var tidiga till jobbet.
    ... insett att det var jag som var sen.
    ... bokat tågbiljetter till Malmö för morgondagens MSDN Live.
    Om jag var blygsam,skulle jag vara perfekt
    ><((((º>

Comment

• Danny
      Medlem
      • 2004-07-04
      • 8477

...äntligen fått en kollega här, han hade jobbat kväll igår så därför var han sen, en annan är på leverantörsbesök hela dagen, en annan är på libyska ambassaden. Så, ovanliga omständigheter i dessa ovanliga tider...
      dannesholk.se

Comment

• :stefan:
        Moderator
        • 2000-04-28
        • 8032

..haft en utkörning till Lidingö mitt i morronrusningen. Gav mig av från Bromma med rejält tung last vid halv åtta och kom tillbaka strax efter tio...

Originally posted by Danny
        silfver: vilken film? vad är IHH? ....nu är klockan nio och det har kommit EN medarbetare, så det kanske är jobbardag idag trots allt...
        IHH är handelsbiten av Högskolan i Jönköping, dvs ekonomer. Alltså var silfvers dröm allas vår dagdröm...
        My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Comment

• silfver
          Medlem
          • 2003-04-03
          • 9709

:stefa: Helt korrekt.

Danny: Office Space. Skrev ju det i mitt quote.
          Silfver Creations

Comment

• silfver
            Medlem
            • 2003-04-03
            • 9709

...fått ut mina bilder i Metro Teknik.
            Silfver Creations

Comment

• Danny
              Medlem
              • 2004-07-04
              • 8477

Originally posted by silfver
              Danny: Office Space. Skrev ju det i mitt quote.
              Jo jag såg det, men trodde det var något annat. Mmmhhmm, ska undersökas
              dannesholk.se

Comment

• LoLo
                Medlem
                • 2007-02-22
                • 1591

Originally posted by silfver
                shift+alt+7 = \
                Tack, men det gick ändå inte att spara, mac'en vägrade, fick upp en ruta som sa "Macintosh känner inte igen programmet som filen (blabla)"
                Så jag köpte en extremt snygg extern floppydisk. Funkar att editera iaf så nu funkar allt.

..börjat städa inför resa igen.
                ..börjat packa.
                ..druckit kaffe.
                ..slöat & surfat.

Comment

• Danny
                  Medlem
                  • 2004-07-04
                  • 8477

...tänkt spela minigolf med två kollegor efter jobbet. Ringer stället och kollar om det är öppet, får inget svar. Det står på hemsidan att det ska vara öppet i september också kommer vi dit och det är igenbommat!!! !!Å"¤¤")(/!"#/()/()#¤=)
                  dannesholk.se

Comment

• Danny
                    Medlem
                    • 2004-07-04
                    • 8477

...fått paket från Cyberphoto. Bland annat fjärrkontroll till kameran. Ska bli riktigt kul. Nu kan man rigga upp den nånstans eller ta fräcka självporträtt, typ om man sparrar mot sig själv
                    dannesholk.se

Comment

• JoakimE
                      Medlem
                      • 2000-02-12
                      • 1190

...kört tåg på egen hand för första gången, fränt om än otroligt nervöst första vändan!

ewenson.se - själlöst

Comment

• Danny
                        Medlem
                        • 2004-07-04
                        • 8477

...ooops, jag läste först "kört på egen hand", det lät ju, kanske inte lika nervöst...
                        dannesholk.se

Comment

• jofawe
                          Medlem
                          • 2006-03-29
                          • 1329

.. fått mitt VISA!
                          Patric

www.bejbi.se
                          | blog.bejbi.se | www.patricfranksson.se | hilfemag.com

Comment

• Dryden
                            Medlem
                            • 2002-08-03
                            • 12245

...drömt. Från ett plan på tiotusen meter kastade jag mig ut i ett extremfallskärmshopp. Nattetid. Jag svischade genom moln och såg hur marken närmade sig. Uthoppet skedde strax ovanför Brålanda och från luften kunde jag se Tånkullen och dess åkrar omkring sig med gatlyktor under mig och stjärnorna ovan mig. Läckert! Magnfikt! Sjukt nice! Landningen blev i idrottshallen, där man en gång i tiden spenderade sina timmar med de klassiska gula luddiga inomhusbollarna. Av någon anledning var taket helt öppet. Men jag fick inte nog. Jag ville hoppa mer. Jag sköt upp mig själv i luften (!) för ännu ett "hopp" (eller vad man nu kan kalla den typen av... hopp). Återigen bland molnen, återigen landning i idrottshallen. En av de bättre drömarna på senare tid.
                            resebloggen # twitter # instagram

Comment

• Zaiman
                              Forumvärd
                              • 2001-12-06
                              • 2439

Originally posted by Dryden
                              ...drömt. Från ett plan på tiotusen meter kastade jag mig ut i ett extremfallskärmshopp. Nattetid. Jag svischade genom moln och såg hur marken närmade sig. Uthoppet skedde strax ovanför Brålanda och från luften kunde jag se Tånkullen och dess åkrar omkring sig med gatlyktor under mig och stjärnorna ovan mig. Läckert! Magnfikt! Sjukt nice! Landningen blev i idrottshallen, där man en gång i tiden spenderade sina timmar med de klassiska gula luddiga inomhusbollarna. Av någon anledning var taket helt öppet. Men jag fick inte nog. Jag ville hoppa mer. Jag sköt upp mig själv i luften (!) för ännu ett "hopp" (eller vad man nu kan kalla den typen av... hopp). Återigen bland molnen, återigen landning i idrottshallen. En av de bättre drömarna på senare tid.
                              Du och Silfver måste bara slå er ihop och skaffa en gemensam dröm, fatta vilken historia det kommer bli

.. Väntat ännu mer
                              .. Haft lite mailkorrespondens
                              .. Fått återställa backupfiler till jobbets bärbara dator *snyft* jag som trodde jag skulle slippa jobba mer åt den firman

Tänk om man räknade dyktid i hur långt bubblorna man blåst under ett dyk färdats till ytan... Undrar hur långt jag har dykt då?

Min blogg | Mina Flickr bilder | Jag på fejjan | Canonforum

Comment

• medialabs
                                Medlem
                                • 2002-03-10
                                • 2704

...haft en mindre bra IT-dag, första som händer när jag kommer in genom dörrarna är att en av databasservrarna helt sonikt dör och fått skyndsamt flytta över hårddiskarna till vår Cold Standby server som fick jobba för en gång skull.
                                ...ätit mat från Spicy Hot.
                                ...mailat mer än vanligt.
                                ...trott att lönespecen skulle ha kommit idag.. men icke..

Comment

Working...