...hunnit somna på soffan redan en gång. Känner jag mig själv rätt så hinner det bli en gång till innan idag övergår till imorgon.
Idag har jag...
Collapse
X
-
... delat ut "Årets ärthjärna":
användare: "Kan man inte söka på den här sidan?"
jag: "Jo, använd sökfunktionen i webläsaren."
användare: "Vad är webläsare för nåt?"
Jag SVÄR att det är sant
"The creative mind has a vast attic." ~ Leonard Mlodinow
For redundant, see redundant.Comment
-
Haha! "Vadå webläsare? Jag har ju Internet!"Originally posted by celia... delat ut "Årets ärthjärna":
användare: "Kan man inte söka på den här sidan?"
jag: "Jo, använd sökfunktionen i webläsaren."
användare: "Vad är webläsare för nåt?"
Jag SVÄR att det är sant

Eller som min mamma kallar det: "e
t". (Hon menar IE-ikonen)
Comment
-
..varit på firmafest och vunnit en gratismatch på hockey på lördag! Bjudmiddag av en leverantör innan, genomgång innan match med Pelle Mårts och sen se HV-Luleå från ett av vip-båsen.
Bara början? Yeah right...Originally posted by bewernDet här är bara början, silver. Bara början.

Om han var på AF på Väster, har a-kassa och går med på att själv leta jobb via Platsbanken på nätet och uppdatera sina uppgifter då och då på webben - då slipper man springa där stup i kvarten. På ett halvår var jag där tre gånger: inskrivning, basinfo och ett möte till.
My motor is stalled but my wheels are still spinning.Comment
-
...fått igång min solförmörkelseblogg igen efter ett uppehåll sen oktober
.
www.johnnyronnberg.se
“I have a really good reason to be loaded to night… I have been drinking all day.”Comment
-
Comment
-
...vaknat av skrikig bäbis.
Grattis!Originally posted by VimpVaknat bredvid obsadgkvällens dejt. Lyckat mao.
Snart blir du väckt på samma sätt som jag.
Comment
-
nämen, såpass!!!Originally posted by VimpVaknat bredvid obsadgkvällens dejt. Lyckat mao.
...ja det var kul det gick bra du! 
...vaknade med sällskap jag med. Gick upp drack kaffe åkte hem från Sthlm (vad trafik det var på Essingeleden!) var på möte på jobbet en timme, sedan nu sitter jag här och undrar vilken sida jag ska sova på...Comment
-
-
I dag har jag inte gjort mycket. Men i kväll blir det bowling och sedan en tur till stans kinesrestaurang.Comment
-
...skickat in bilder till digitalsalongen, RIFO. (Riksfotoutställningen/-stämman)Comment
Oderland
Collapse
Comment