...varit på värstingfotorundan, var ute nästan fyra timmar och gick. Riktigt långt blev det, och pulsa i knädjup snö är rätt jobbigt, lär sova riktigt gott inatt kan jag lova. Fyllde minneskortet med över 180 foton.
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
För att den tjejen jag vill träffa om och om igen kommer vara långt borta fram till sommaren, men efter ett samtal med Fia så känns det bättre.Originally posted by VimpVarför?Tjock och pratglad ironiker ifrån Falkenberg
söker trevligt sällskap för matresa till USA!Comment
-
Ahh sånt är jobbigt..Originally posted by QuidFör att den tjejen jag vill träffa om och om igen kommer vara långt borta fram till sommaren, men efter ett samtal med Fia så känns det bättre.
Comment
-
-
...suttit ordförande på mitt första sammanträde
i'm the boss!
Sanningen är störst, men EG-rätten har företräde
eight-thirty res at Dorsia | Mister One Million | jag var där | Klauz!Comment
-
Ursäkta Lasp, men vad står det?! Är du full?Originally posted by LaspNog överskrifit mn lmit Bore vari whiskytråenen
'
Comment
-
-
-
Cinderella!! Vart går den nu? När jag var liten gick den i Vänern och när vi badade och den gick förbi där ute, så kom det "Cinderellavågor" - och alla barnen sprang ner i vattnet och lekte i vågorna.Originally posted by KoplikHämtat ut biljetter för Cinderellakryssningen den 26
.
Det var ju inte så jättestora vågor (egentligen) men bättre än inget!! haha... det var tider det...
Comment
Oderland
Collapse

Comment