Cinderella är en skabbig finlandsbåt...
Idag har jag...
Collapse
X
-
-
försovit mig, kommit sent till arbetet, konstaterat att jag inte är så dum som jag ser ut! höhö ..För lata svin är marken alltid frusen..
Don't try to fix your linux system without knowing where your towel is. It is useful for three things
1. Muffling screams of frustration
2. Covering evidence of your ineptitude
3. Crying into.
Ubuntu forums
Umbraco é nice.
Jag försöker åtminstone..
Ironi är intelligenta människors möjlighet att göra en viktig poäng samtidigt som man har lite kul.Comment
-
...gjort en dag på mitt gamla jobb för att rensa nätverksmappar, hyllor och skrivbord. Ett skitjobb men någon måste ju göra det.
Cinderella på Vänern? Pratar ni verkligen samma Cinderella?Originally posted by blåjeansCinderella!! Vart går den nu? När jag var liten gick den i Vänern och när vi badade och den gick förbi där ute, så kom det "Cinderellavågor" - och alla barnen sprang ner i vattnet och lekte i vågorna.
Det var ju inte så jättestora vågor (egentligen) men bättre än inget!! haha... det var tider det... 
Comment
-
Detta är verkligt vackra skepp med namnen Cinderella 1 och 2Originally posted by DrydenCinderella på Vänern? Pratar ni verkligen samma Cinderella?
Den får alltid rätt till slut som tänker rätt från börjanComment
-
Förberett mig inför kvällens date. Är nervös som fan
Comment
-
Haha!Originally posted by FiaNOOOOOOOO! Det är ju evilware! Nu får du inga tjejer...
Blir väl snarare så att den jag har på g dumpar mig, men what tha heck, det kan jag leva med.
Näedå, ska göra upp ett schema, och följa det till punkt och pricka.Comment
-
Annars blir det så här med den nya ocksåOriginally posted by hypatiaBeställt en ny bärbar dator. Denna ska vara kaffefri hade jag tänkt.
Attached FilesDen får alltid rätt till slut som tänker rätt från börjanComment
-
...varit i skolan.
Nee...Originally posted by DrydenCinderella på Vänern? Pratar ni verkligen samma Cinderella?
http://www.faktaomfartyg.com/cinderella_1987.htm
Men jag var 8 år då, hur ska jag komma ihåg såna små detaljer??
Comment
Oderland
Collapse

Comment