Alltså, hur är det egentligen på arbetsmarknaden för lokisar nu?
Jag har inte sett ett enda jobb utannonserat nånstans, lite konstigt för nu e väl utländska aktörerna här?
Och sj, vad kommer dom köra framöver? släpper väl all trafik utom x2000 mellan stockolm - göteborg stockholm - malmö?
Östtrafik har dom väl förlorat till DB, västtrafik oxå, sen har dom väll upptågen som nån annan ska köra.
VAD ska sj köra i framtiden?
Jag har inte sett ett enda jobb utannonserat nånstans, lite konstigt för nu e väl utländska aktörerna här?
Och sj, vad kommer dom köra framöver? släpper väl all trafik utom x2000 mellan stockolm - göteborg stockholm - malmö?
Östtrafik har dom väl förlorat till DB, västtrafik oxå, sen har dom väll upptågen som nån annan ska köra.
VAD ska sj köra i framtiden?
Comment