Konstigt, jag gjorde en test-installation av Winamp's plugin och det verkade fungera bra. Om det fortsätter så kan du alltid fråga i winamps forum på last.fm.
Av ren nyfikenhet: är det någon som haft nytta av last.fm så här långt? Här är det så att kompisars tips hjälpt mer än last.fm-siten, men jag har en rätt bred smak(tydligen) det kanske är orsaken... hur är det för er andra?
Faktiskt. Genom att lyssna på last.fm med intressanta gruppers radio eller taggradio har jag upptäckt två band som jag nu tycker är väldigt bra. Coheed and Cambria och Katatonia.
Först när konsumenten upplöser produkten, dubbar den produkten till produkt; ty produktionen är inte produkt som objektiverad aktivitet utan bara som objekt för det aktiva subjektet.
Av ren nyfikenhet: är det någon som haft nytta av last.fm så här långt?
Jag tycker bara det är bra att kunna lista det man själv och kompisarna lyssnar på. Jag har inte upptäckt någon ny artist eller dylikt av det än men det har jag inte haft som mål heller.
Att presentera min musik och kopplas ihop med likasinnade var mitt "mål". Har således kontakt nu med en handfull av mina neighbours via mail och PM där vi rekommenderar varandra lite olika ting. Jag kan däremot säga att ingen av mina absoluta favoritgrupper/artister (eller genrer) har ändrats eller bredats efter det att jag gick med, men kan lungt säga att jag har "höjt min lägstanivå" så att säga..
Jag testade radiotjänsten förut men jag gillar inte att det man lyssnar på loggas och sparas i ens profil. Jag vill bara att sådant jag aktivt och medvetet valt att lyssna på skall sparas, inget annat.
Jag har sällat mig till skaran av betalande medlemmar. Fan, de är värda varenda öre
Jag testade radiotjänsten förut men jag gillar inte att det man lyssnar på loggas och sparas i ens profil. Jag vill bara att sådant jag aktivt och medvetet valt att lyssna på skall sparas, inget annat.
Hm, jag har för mig att det var snack om att man ev. skulle kunna ställa in detta, kanske att de rentav arbetar på de. Även jag stör mig på det då jag enbart använder radion för att "kolla in" nya artister, använder man radion för mycket så finns det risk att ens profil kan bli missvisande.
det som är bäst med radiodelen är ju "discovery mode" ganska nice att alltid få ny musik... man(jag iaf.) lägger väldigt ofta alltid till samma låtar i playlisten.. vilken är lite vanilj :/
Jag har sällat mig till skaran av betalande medlemmar. Fan, de är värda varenda öre
Jag kommer nog också donera lite småpengar sen när jag är klar med studierna. Jag värdesätter verkligen deras tjänster och det vore hemskt tråkigt ifall de gick under. Nu ser jag inga tecken på att det ens pekar i den riktningen men ändå, försvinner last.fm finns det inget att falla tillbaks på.
Comment