Tack så hemskt mycket muskot. Det fungerar!
Audioscrobbler-grupp
Collapse
X
-
Först när konsumenten upplöser produkten, dubbar den produkten till produkt; ty produktionen är inte produkt som objektiverad aktivitet utan bara som objekt för det aktiva subjektet.
Blogg | Jag på Audioscrobbler | wF:s Audioscrobblergrupp
-
Vi kanske borde länka till den här tråden från gruppens profil och skriva att de som vill vara med i gruppen ska ansöka och skriva sitt namn i den här tråden (eller kanske i en ny).
Först när konsumenten upplöser produkten, dubbar den produkten till produkt; ty produktionen är inte produkt som objektiverad aktivitet utan bara som objekt för det aktiva subjektet.
Blogg | Jag på Audioscrobbler | wF:s Audioscrobblergrupp
Comment
-
[citat=Tinwëlint]Förresten, ChristianS, Porcupine Tree
[/citat]
Yeah, börjat spela de alltmer nu på sistonde - riktigt bra!
För övrigt så försöker jag starta upp ett forum i gruppen men enligt Russ, en av utvecklingssnubbarna på AS, så är det "In the works.."
Tydligen ett vanligt problem, men de ska väl snart fixa sig.
Comment
-
[citat=Helmertz]Mina spelade låtar verkar inte ha registrerats det senaste dygnet... Gruff.. [/citat]
Detta är ett vanligt fenomen. I grund och botten kommer alla låtar alltid att registreras* - hur lång kön än är.
Dock händer det titt som tätt att Recent Tracks-listan blir tom, detta gäller alla användare, oberoende vilket kluster du tillhör, även detta en i raden av flera småbuggar som kommer fixas.. Det kan även tyckas ta lång tid att få sina mest spelade artiser samt låtar att uppdatera men till slut kommer de att trilla igenom.
* Förutsatt du har konfigurerat pluginen + "taggat" dina låtar rätt.
Comment
-
[citat=ChristianS][citat=Helmertz]Mina spelade låtar verkar inte ha registrerats det senaste dygnet... Gruff.. [/citat]
Detta är ett vanligt fenomen. I grund och botten kommer alla låtar alltid att registreras* - hur lång kön än är.
Dock händer det titt som tätt att Recent Tracks-listan blir tom, detta gäller alla användare, oberoende vilket kluster du tillhör, även detta en i raden av flera småbuggar som kommer fixas.. Det kan även tyckas ta lång tid att få sina mest spelade artiser samt låtar att uppdatera men till slut kommer de att trilla igenom.
* Förutsatt du har konfigurerat pluginen + "taggat" dina låtar rätt.
[/citat]
Eftersom allt fungerat innan så antar jag det
Men jag kan ju ha haft en extrem "otur" och bara spelat upp låtar utan taggar.. även om det är ganska otroligt..
Comment
-
@Helmertz:
[citat=Russ]Submissions are currently disabled due to a bug with handling unicode characters. I have identified the cause of this bug and it should be fixed by midday GMT Wednesday.
Your tracks will not be lost - your client will store them until the server is back up again.
Sorry for the inconvenience.[/citat]
TrådComment
-
[citat=ChristianS]@Helmertz:
[citat=Russ]Submissions are currently disabled due to a bug with handling unicode characters. I have identified the cause of this bug and it should be fixed by midday GMT Wednesday.
Your tracks will not be lost - your client will store them until the server is back up again.
Sorry for the inconvenience.[/citat]
Tråd [/citat]
Vilken tur man har.. Tack för att du kollar upp åt mig
Comment
-
Oderland
Collapse
Comment