CompusaMedlem sedan jan. 20023 327 inlägg
matlin skrev:
Någon mer än mig som upplevt att låtarna stannat mitt i allt? Idag på eftermiddagen så spelades ungefär 1 minut på en låt sen stannade den bara. Fortsatte aldrig fast att jag väntade. Körde jag igång en ny låt upprepades samma sak igen. Testade att starta om applikationen, det hjälpte under en låt tror jag, men sen blev det samma igen. Väldigt irriterande.
Japp, jag har upplevt exakt det problemet, men det var för några dagar sedan.
Danny skrev:
Amarok eller Songbird
Se där, men är det Songbird som Spotify använt?
Går det att använda Spotify med någon av de där två?
GislavedMedlem sedan nov. 20041 740 inlägg
matlin skrev:
Någon mer än mig som upplevt att låtarna stannat mitt i allt? Idag på eftermiddagen så spelades ungefär 1 minut på en låt sen stannade den bara. Fortsatte aldrig fast att jag väntade. Körde jag igång en ny låt upprepades samma sak igen. Testade att starta om applikationen, det hjälpte under en låt tror jag, men sen blev det samma igen. Väldigt irriterande.
Ja, det hände i fredags kväll förra veckan.
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg
greyhound skrev:
Se där, men är det Songbird som Spotify använt? Går det att använda Spotify med någon av de där två?
Det är olika tjänster det där, som att jämföra olika bilmärken eller nåt. Men nu är det nog bäst vi låter bli att prata andra tjänster i Spotify-tråden.
Danny skrev:
Det är olika tjänster det där, som att jämföra olika bilmärken eller nåt. Men nu är det nog bäst vi låter bli att prata andra tjänster i Spotify-tråden.
Jag trodde du menade att det gick att använda Spotify i de där eftersom jag efterfrågade två funktioner i Spotify-klienten.
JerpaMedlem sedan feb. 20032 532 inlägg
matlin skrev:
Bah, efter en kvart jag skrev mitt svar så tystnade det. Gick väl en tio minuter sen kom den igång i 3sek. Därefter gick jag iväg från datorn o vet inte när det kom tillbaka, men nu funkar det.
Tar gärna emot en invite om nån har...
erik(a)juhlin.nu
Jag har 18 invites just nu, de verkar fyllas på i en ganska snabb takt nuförtiden, i alla fall om man har premium, så är någon sugen så är det bara att PM:a mailadress.
KrikoMedlem sedan dec. 2006382 inlägg Har man premium får man en om dagen fram till jul.
WibergMedlem sedan juni 20003 169 inlägg Tar gärna emot en invite om någon känner sig snäll i dessa juletider. :)
filip.wiberg (snabel-a) ownit.nu
m-bloMedlem sedan maj 200423 inlägg Om ngn vill ha invite, mejla marcus.blomberg (snabel-a) me.com, har massa kvar, haft premium since the beginning. :)
PeddaMedlem sedan juni 20006 032 inlägg Verkar vara en bra tjänst.
Ska nog betala för att testa om den passar mig, men om ngn har en invite som dom vill bli av med tar jag gärna emot en. info(a)lenab.se
PeddaMedlem sedan juni 20006 032 inlägg Underbart, tack.
Men det första jag sökte efter hade dom så klart inte.
Nån som har en invite kvar och vill skänka dogge en sen julklapp? :bire
LaspMedlem sedan juli 200012 980 inlägg Nu börjar det dyka upp reklam. Så det kanske är bästa att ge sig av till någon annan plats!!