Spotify - någon som testat?
266 svar · 17 625 visningar · startad av krisdo · sida 6 av 14
Om det fortfarande är som det varit tidigare att varje nyregistrerad får 2 invites så kan ni ju enkelt sätta upp en lista för att täcka allas behov.
Jag är förhållandevis nyreggad men har inga invites att dela ut än så länge. Märkligt?
Dryden skrev:
Jag är förhållandevis nyreggad men har inga invites att dela ut än så länge. Märkligt?
Nej, de kommer efter ett tag. Men du kommer få två stycken så småningom.
Jag har varit reggad i drygt en månad men har fortfarande inga invites att dela ut.
Jag fick två invites när jag raggade mig, men ingen av de som jag bjöd in fick invites.
Jag blev å andra sidan inbjuden av en som jobbar på Spotify - kanske därför?
Jag har haft det 2-3 månader och har inte heller fått några invites att dela ut :(
Först till kvarn: AMwmyM2sCNXuwmNH
Gislaved skrev:
Först till kvarn: AMwmyM2sCNXuwmNH
Oboy, jag lyckades få den där - tack och bock!
jawbreaker:
Jag passar också på att helt skamlöst fråga efter en inbjudan
Som sista människa i Sverige att testa Spotify tar jag gärna emot en inbjudan till johan.feldt snabel-a gmail.com om det är så att någon fortfarande har inbjudningar kvar och känner för att dela med sig till en total främling.
Du var nästsista, nu är det bara jag kvar. :x :bla
Någon? info snabel-a danielekstedt.se
invites?
Ser gärna att jag får en invite :-)
...vill inte ha någon invite längre, fixade ett konto själv efter lite googlande.
Igår när jag satt och lyssnade på musik så tappade jag kontakten med servern, jag provade att starta om programmet, då fick jag se ungefär hälften av mina playlist, resten fick något fel, typ "unable to connect", så jag stängde av igen. Så idag när jag startar programmet så står det bara "by" på alla playlists utom två, men det är gamla grejer som jag har tagit bort för länge sen...
Känns ju lagom kul om detta händer fler gånger, i så fall får man ju gå tillbaka till sina mp3or.
Quid, det laggade en hel del för mig också igår. Dock har jag kvar alla mina spellistor men tjänsten har inte varit helt stabil de senaste dagarna.
Spontant med Spotify: Funkar klockrent.
Det suger hårt att Beatles, Metallica och Led Zeppelin har aktivt bett om att inte vara med, så deras skivor finns inte med. I bästa fall finns det med någon enstaka låt på samlingsskivor
Även jag hade problem igår, tappade kontakten!
sabbacus skrev:
Det suger hårt att Beatles, Metallica och Led Zeppelin har aktivt bett om att inte vara med, så deras skivor finns inte med. I bästa fall finns det med någon enstaka låt på samlingsskivor
Mm, tråkigt! Men de får väl skylla sig själva då!
Jag startade Spotify på jobbet idag, där såg allt normalt ut och är jag kom hem så provade jag här igen och då hade det fixat till sig här också, så nu är jag lite lugnare :)