Originally posted by muskot
Officiella iPhone-tråden!
Collapse
X
-
Ja, det har hänt mig enstaka gånger innan iOS 4 också, men häromdagen var det helt absurt. Av 10 mottagna samtal var det säkert hälften som gick åt helskotta. -
Det har aldrig hänt mig.
Däremot undrar jag om det bara är jag som av misstag råkar sätta på mute-knappen? Det händer flera gånger i veckan och sker förmodligen när jag stoppar ner telefonen i fickan. Varför kan man inte välja bort den funktionen helt?? Det hjälper inte om jag använder gummiskyddet runt telefonen heller.Comment
-
Det känns som jag missar samtal flera gånger om dagen (vilket säkert inte stämmer) pga den idiotiska mute-knappen.Comment
-
Japp, trasslar som fan när jag ska svara på inkommande samtal. Idag bestämde sig telefonen helt sonika för att starta om sig när jag försökte svara. Jättebra!Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
Vad händer på Stora Aspön? | Nyx och Phobos | Steam | Xbox Live | Min LCHF-bloggComment
-
Hållit i en iPhone 4 i dag. Känns riktigt bra.
Erfarenheter från Tre som operatör?Comment
-
Va fan, när jag redan var på uselt humör pepprar Telia mig med ett SMS om att jag nått datatrafiktaket. Käftsmäll och nu behöver jag en app som kan hålla koll på nätverkstrafik åt mig, som kan särskilja wifi från mobilnät. Någon?Comment
-
Precis, den informationen är inte till någon hjälp. 9,4Gb sedan jag köpte den är ointressant information i sammanhanget.
Däremot upptäckte jag idag att FlightRadar24 finns som iPhone-app, både en gratisvariant och en Pro-variant för 45:-. Kul, med tanke på att jag följer farsgubben när han är ute på sina resor.
Comment
-
Vad jag vet så räknar den inte Wifi, så om du nollställer den varje månad borde det funka.Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
Vad händer på Stora Aspön? | Nyx och Phobos | Steam | Xbox Live | Min LCHF-bloggComment
Oderland
Collapse

r? Det kanske vore något, ska ju dit i slutet på oktober och Apple har ju en Store i Manchester.
Comment