Helst någon som gjort anrop på api med orderläggning, bara något enkelt så att jag kommer igång och lär mig.
Warning: Undefined array key "p" in /home/webforum/public_html/includes/vb5/template.php(439) : eval()'d code on line 793 Warning: Undefined array key "p" in /home/webforum/public_html/includes/vb5/template.php(439) : eval()'d code on line 793 Warning: Undefined array key "p" in /home/webforum/public_html/includes/vb5/template.php(439) : eval()'d code on line 793 Warning: Undefined array key "p" in /home/webforum/public_html/includes/vb5/template.php(439) : eval()'d code on line 793 Warning: Undefined array key "p" in /home/webforum/public_html/includes/vb5/template.php(439) : eval()'d code on line 793 Warning: Undefined array key "p" in /home/webforum/public_html/includes/vb5/template.php(439) : eval()'d code on line 793 Warning: Undefined array key "p" in /home/webforum/public_html/includes/vb5/template.php(439) : eval()'d code on line 793 Warning: Undefined array key "p" in /home/webforum/public_html/includes/vb5/template.php(439) : eval()'d code on line 793 Warning: Undefined array key "p" in /home/webforum/public_html/includes/vb5/template.php(439) : eval()'d code on line 793 Warning: Undefined array key "p" in /home/webforum/public_html/includes/vb5/template.php(439) : eval()'d code on line 793 Warning: Undefined array key "p" in /home/webforum/public_html/includes/vb5/template.php(439) : eval()'d code on line 793 Warning: Undefined array key "p" in /home/webforum/public_html/includes/vb5/template.php(439) : eval()'d code on line 793 Warning: Undefined array key "p" in /home/webforum/public_html/includes/vb5/template.php(439) : eval()'d code on line 793 Warning: Undefined array key "p" in /home/webforum/public_html/includes/vb5/template.php(439) : eval()'d code on line 793

t. 4500 kr är ingenting, när vi köpte Mamuts API betalade vi 20 000 kr. Det värsta är att de har ändrat så mycket i API
t så att vi inte kan uppgradera utan att omprogrammera allt.
t så jag är inte mycket till hjälp på den delen tyvärr.
t
Comment