Verkar som att __dopostback funktionen har både languge och type? <script language="javascript" type="text/javascript"> Är det ingen som använder detta filter längre och har en nyare version. Jag löste javascript felet i __doPostBack genom att ta bort language attributet men det är ju inte så vettigt kanske...
XHTMLStrictFilter
Collapse
X
-
Näe jag vet det men eftersom __doPostBack innehåller både language och type så var jag tvungen att ta bort language för att endast får type kvar
... förstår inte varför min __doPostBack function innehåller både language och type ... kanske för att jag kör episerver?
Comment
-
Nu verkar jag ha fått allt att fungera förutom att jag måste ha name attributet i formuläret. När jag plockar bort name attributet i form taggen och bara har id så smäller __dopostback funktionen med felet att __EVENTTARGET är null eller inget objekt. Skulle vara otroligt tacksam om nåon som själv kör detta kunde vara lite hjälpsam.Comment
-
Comment
-
bara ta bort name taggen är ju inget problem, har sett det där scriptet fast i vb någonstans men hittar det inte nu. Det är ju inte så svårt att översätta från C# till VB
Dock får du problem med dopostback om du tar bort name i form taggen och det verkar ingen vilja hjälpa en med att fixa.Comment
Oderland
Collapse
Comment