Nej visst, de hyllade DIF riktigt bra och stämningen var hög. Precis som din video visar då den är filmad när DIF tar emot medaljerna.
Men du kan ju inte heller hävda att HV fick det jubel de förtjänade. De tog SM guld och möts av busvisslingar och burop när de lyfter bucklan! Tack vare att HV-supportrarna var portade, orättvist om du frågar mig... Kunde väl i alla fall fått applåder?
Sen var det tydligen några huliganer som försökte förstöra segerintervjun med Johan Davidsson men då kom Ölvestad till undsättning och sa till dem att sluta...
Kolla 1:33 in i http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/article7016582.ab så får du avgöra själv.
Alltså, överlag väldigt fin stämning och jag vet inte om HV publiken hade gjort det bättre. Det är bara det här bråket om portade supportrar som retar upp mig. Jag tycker inte det var rättvist av DIF att porta HV supportrarna.
DIF däremot tycker jag var rättvist pga snus, mynt och dokumenterade fall där det kastats öl och Kiss. Om man kastar kiss är det enligt mig planerat...
Förstår inte hur du tänker, Varför skulle vi applådera eller gratulera hv till guldet? Vet inte hur det ser ut i din värld, men om du överhuvudtaget tänker tanken att HVs publik skulle gratulera DIF vid en ev 7 match i Jönköping så får du nog tänka om, Vi vet nog båda två att HVs publik skulle lämna arenan och skita fullständigt i sina spelare på isen...
Sen har jag faktiskt kollat på videoklippet du länkade till, Förstår inte vad du menar? 1:33 intervjuar dom målskytten? och det var inte Davidsson?
Jag som var på plats såg en person från våran läktare på isen och det var för att gratulera våra spelare, Han blev dok utförd från isen ganska snabbt...
Sen lite märkligt att man blir en huligan bara för att man e Djurgårdare, Dok kan jag inte se vad du syftar på i den videon?
Lite intressant att du länkar till en sida från aftonbladet, Lika intressant som var du får din information ifrån om vad som hänt i dom här 6 matcherna? Om du läser aftonbladet så förstår jag var du fått din syn på vad som hänt...
Lite konstigt att du isåfall litar på en tidning som aldrig har rapporterar utan att ljuga och vinkla sina artiklar...
Men nu börjar du lägga ut saker om att vi skulle ha kastat kiss och andra saker, Visst det kastades saker, men nu e det nog dags att vissa dessa dokumenterade fall och speciellt intresserad e jag av detta kiss som kastades... Att länka till aftonbladets hemsida tror jag inte räcker utan fram med bevisen nu?