Först slänger du in små gliringar för att provocera mig och sedan ber du mig fortsätta diskussionen via PM!? Du är lite märklig du Rikard. Men samtidigt förstår jag att du hellre skämmer ut dig endast för mig än publikt på forumet. Du får nog ta och skicka ett nytt PM för jag hittar inget obesvarat PM från dig.
Nytt rekord...?
72 svar · 2 381 visningar · startad av Blårand · sida 4 av 4
Frågan, av Blårand
Denna tråd förpassades till politikerforumet på mindre än 5 minuter: <http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&threadid=80575> Politikerforumet har väl snart varit stängd i över ett år snart? Antingen anstränger man sig för att finna korrekt antal moderatorer för forumet, eller så tycker jag att man helt enkelt tar bort politikerforumet, och att man helt förbjuder diksussioner kring politik och s
Läs frågan i sin helhet →Vilket av Ta detta via PM, E-post eller annat media är det du inte förstår Skarre? :q
Vad gulligt det är med små självutnämnda moderatorer som letar brunpoäng hos administrationen. :e
Skarre skrev:
Vad gulligt det är med små självutnämnda moderatorer som letar brunpoäng hos administrationen. :e
:OO Jösses...
Skarre skrev:
Men samtidigt förstår jag att du hellre skämmer ut dig endast för mig än publikt på forumet.
Rikard skrev:
Resultatet av diskussionen kanske kan vara av värde för forumet men fram till dess finner jag ingen anledning att föra dialogen publikt.
:OO
När jag startade tråden för en vecka sedan så var det knappast denna utveckling av tråden jag ville ha. :( :(
Hoppas verkligen vi kan få en moderator till till politik så vi kan öppna forumet.
UlfT skrev:
Blårand, vill du diskutera politik, föreslår jag att du tar en titt på detta forum: http://www.forumhuset.net/forum/index.php
* jag tar mig friheten att tipsa om andra fora, trots att vissa tydligen tycker att man inte får göra det *
Jag tar mig friheten att säga att forumhuset härbärgerar en alldeles för stor andel puckon (halvnassar, rasister, kommunister mm) så jag slutade hänga där...
clarkbones skrev:
UlfT skrev:
Blårand, vill du diskutera politik, föreslår jag att du tar en titt på detta forum: http://www.forumhuset.net/forum/index.php
* jag tar mig friheten att tipsa om andra fora, trots att vissa tydligen tycker att man inte får göra det *
Jag tar mig friheten att säga att forumhuset härbärgerar en alldeles för stor andel puckon (halvnassar, rasister, kommunister mm) så jag slutade hänga där...
Tyvärr ett problem som gäller de flesta politiska fora som finns idag. Dock har moderatorerna börjat ta i med lite hårdare tag där numera. En del puckon har därmed skrämts bort eller sparkats ut. Men visst finns fortfarande en hel del kvar. Riktigt som det politiska forumet här på wF var, lär det nog aldrig bli. Men finns inte det forumet, vad gör man?
Om man nu vill diskutera politik så finns Flashback och Exet vilka har forum som inte har lika hårda regler som wF, dvs även extremaste högern tillåts att delta i diskussionerna. wF's regler anser jag vara riktigt bra då jag slipper politiken ;)
Klös skrev:
Om man nu vill diskutera politik så finns Flashback och Exet vilka har forum som inte har lika hårda regler som wF, dvs även extremaste högern tillåts att delta i diskussionerna. wF's regler anser jag vara riktigt bra så jag slipper politiken ;)
Om man ska få diskutera politik eller inte på wF, är i allra högsta grad en politisk fråga.
Allt som händer och sker här i världen, från det att man kan ta på sig ett par dojjor på morgonen till det att man som "klös" kan skriva vad man vill på ett forum, är i allra högsta grad beroende på det politiska klimatet i det land man lever ;)
Så av den anledningen kanske vi ska avsluta tråden då detta inte är något politiskt forum ;)
Klös skrev:
Om man nu vill diskutera politik så finns Flashback och Exet vilka har forum som inte har lika hårda regler som wF, dvs även extremaste högern tillåts att delta i diskussionerna. wF's regler anser jag vara riktigt bra då jag slipper politiken ;)
Om du med exet menar Exilen, har du räknat upp två fora som är betydligt mer präglade av extremister än Forumhuset.
Nej inte exilen utan föredetta expressen.nu . Jag vill inte länka till dessa ty då gör jag mig troligtvis skyldig till regelbrott på wF