Samt att folk tramsar sönder seriösa trådar i Cafét är irriternade
Jag vet att jag tramsar och det kommer jag inte neka till men jag håller tramset ifrån trådar som iaf försöker vara seriösa m.m.
Detta gör mig lite smått irriterad
Kan ju även säga att det är inte bara jag som tycker att wF har sjunkit i status nu när alla moralkärringar har börjat att klaga!
Jag vet väldigt mycket schyssta personer m.m. som inte är på wF längre på grund utav att det aldrig händer nått kul etc.
Bättre vet jag gammla wF som det var förr då hade man iaf kul här varje dag och man kunde sitta här i flera timmar, men nu går man bara in och tittar och går igen för det finns inget intressant.
Bättre vet jag gammla wF som det var förr då hade man iaf kul här varje dag och man kunde sitta här i flera timmar, men nu går man bara in och tittar och går igen för det finns inget intressant.
webtomten är bara sur för att nån klagat på honom.. ;) :e
Men å andra sidan.. Det är ju dags för en missnöjestråd igen nu..
Var ett tag sen & alla tycks postas i cafét av nån mysko anledning.. Kanske vi SKA ta bort cafét & enbart inrikta oss på IT-relaterade frågor & totalt bannlysa allt annat.. Enda alternativet till dagens wF som jag ser det.
Jag anser att den här tråden är en ren jävla tramstråd!
Nej jag är inte sur på att någon klagar på mig. Det klarar jag av att ta!
Men det är allt i helhet. Varför inte bara låta wF vara som det var förr?? Det finns flera st som lämnat wF för precis samma anledning som jag gjort.
Tabort Cafét behöver vi inte göra men alla ska få posta på samma villkor!
Ja.. ?
Varför postar du inte detta "Tips & förslag" på en gång då?
Nu kommer ju denna tråd att flyttas dit & sen blir det väl gnäll om det med?
jag förstår inte riktigt varför ni gör det här till en fråga om vilka som 'favoriseras' och vilka som inte gör det. är inte frågan Varför folk lämnar wF den mest aktuella? :q
Ja jag snackar om lika villkor.
Det är inte alla trådar som flyttas om dom är skapade favoriserade personer som wooster skrev!
Aha.. Du har hittat en massa maktmissbruk & favouriserande på webForum igen.. misstänker att jag är en av dom som kan göra hur jag vill utan att nån klagar.. Ja, så kanske det är i din lilla värld!
Jag tycker nog att du bör komma med lite mer konkreta saker istället för att haspla ur dig saker som antyder att moderatorena gör felaktiga bedömningar..
I den tråd du skapat i dag om Saddam Hussein är jag den enda vad jag har sett iaf som ens har bemödat mig att svara på topic & jag är den enda som är moderator i den skaran..
Alltså: Ingen ur staff har ens diskuterat en flytt av den tråden, ännu....
Jag har bara sagt att alla alltså utav dem som postat i den tycker att den ska flyttas!!
Nej det är inte så i min lilla värld jag vet fler som säger det men det finns många som inte vågar stå för vad dom säger
Jag fick tillexmepel höra en sak på skolan i går om hur en moderator hade snackat skit om mig. Men den som sa det vågar inte stå för vad han säger. Även om jag har fler klass kompisar som hörde det. Så jag tänker inte nämna några namn på den punkten.
Och det var just det som fick mig så jävla förbannat och tog upp detta!!
Jag håller med webtomten nu, det har varit ganska mycket klagande och tydliga favoriseringar sedan ett par veckor tillbaka, vad det beror på vet jag dock inte(undrar om någon vet?)...
Ja, men om du känner dig felaktigt behandlad av en moderator så skall du ju ta det med en forumledare & om en forumledare inte sköter sig så skall man ju ta det med Kjell..
JAG har inte sagt att den skall flyttas.. Men jag gråter inte om den gör det heller.. Det är liksom inte mitt bord. Kom inte o säg att ALLA säger att den skall flyttas, för det stämmer liksom inte...
Ja, men om du känner dig felaktigt behandlad av en moderator så skall du ju ta det med en forumledare & om en forumledare inte sköter sig så skall man ju ta det med Kjell..
Jag känner mig inte felaktigt behandlad utan han snackade skit! Privat med en annan! så det ska jag inte ta på wF.
Men det som gör mig irriterad som många med mig tycker det är att folk blir favoriserade etc.
Om du läser dom flesta inläggen här i denna tråden så ser du att dom som svarat faktiskt håller med mig!
Så det kanske ligger nått i vad jag säger??
Eller du kanske blundar för alla problem?
258 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e