Idag när jag kom hem ifrån jobbet så hade jag fått post ifrån Coca-Cola AB, de berättade att de hade anlyserat den tomma burken som jag skickade till dom för ca. 2 veckor sen och funnit ett lite hål i botten på den. De beklagade det inträffade och kompenserade mig med 30 kr i värdecheckar.
Det lönar sej även att skriva till Marabou. Jag köpte en chokladrulle en gång och den smakade plast och var fläckig trots att bäst-före-datumet gick ut tre månader senare från datumet jag köpt rullen. Jag skickade in rullen till Kraft Food och fick ett ursäktande brev tillbaka plus 25 kronor i frimärken och 20 kronor värdekuponger giltiga överallt.
Anledningen till att chokladen såg ut så var förmodligen för att den utsats för värme tex legat i direkt solljus och sedan flyttats till kallare plats. Det var den förklaring jag fick av dem.
Det lönar sej även att skriva till Marabou. Jag köpte en chokladrulle en gång och den smakade plast och var fläckig trots att bäst-före-datumet gick ut tre månader senare från datumet jag köpt rullen. Jag skickade in rullen till Kraft Food och fick ett ursäktande brev tillbaka plus 25 kronor i frimärken och 20 kronor värdekuponger giltiga överallt.
Anledningen till att chokladen såg ut så var förmodligen för att den utsats för värme tex legat i direkt solljus och sedan flyttats till kallare plats. Det var den förklaring jag fick av dem.
:)
Aha, så först ska man lägga godiset i solljus några dagar, och sedan skicka in det. :e
Varför köper du burkar och inte större flaskor? :)
För att Coca-Cola är burk är godare än Coca-Cola på PET-flaska. Godast är dock den på den klassiska glasflaskan och den som blandas i automater på t.ex. Mcd.
Mcd var bara ett exempel och tyvärr är deras cola långt ifrån god, jag syftade mer på de som verkligen kan ställa in sina maskiner rätt, som t.ex. matsalen på Carlsberg.
Du säger det?
Försök att få en burgare på McD innan tio på morron, nu när de börjat med sin jävla frukost... :x
Själv försökte jag på en lördag få en frukost på McD vid 8.30-tiden, totalt omöjligt. Lite jobbigt när de hade reklam för frukosten i fönstret, den stackars tjejen i kassan sa att det gällde bara på vardagar där. :( (eller så var det tvärtom...)