LaspMedlem sedan juli 200012 978 inläggNär det gäller det underförstodda kan jag inye avhålla Er denna:
GÖRAN PERSSON PÅ VALTURNE
Jo det var så här att Persson skulle på valturne. När han satt och åkte i sin bil och körde mitt ute på landet hoppade bilen till...
- Vad hände? frågade Persson chaffören.
- Jag körde över grisen, svarade chaffören!
- Jo, men då måste du leta upp bonden och berätta att du kört över hans gris, sa Persson.
- Jaja, jag går....
I bilen satt Göran Persson o väntade...
och väntade...
Det gick en timme, det gick två timmar. Göran Persson började undra var i all sin dar chaffören tagit vägen. Efter ytterligare en timme kom han tillbaka...
- Hur gick det, frågade Persson. Hittade du bonden?
- Jaja, jag gick över åkern, över hagen och långt långt gick jag.
Jag kom fram och alla var så glada. De bjöd på kaffe, tårta och de skrattade och sjöng. Alla grannarna kom och festade.
- Det låter fint, sa Persson, men berättade du att du kört över hans gris?
- Jaja. Jag presenterade mig som Göran Perssons chafför och sa att jag har kört över den jävla grisen...
Kan den vara till glädje?
Kan även fråga vad Göran Persson har gemensamt med DaxWax...?
Svaret kommer lite senare.
SsilfverMedlem sedan apr. 200312 679 inlägg
nitro2k01 skrev:
Kan även fråga vad Göran Persson har gemensamt med DaxWax...?
Svaret kommer lite senare.
Han är lika fet och dryg. :i
altackMedlem sedan feb. 20042 594 inlägg
cyprysMedlem sedan dec. 20003 563 inläggHördes under tentaplugg till kompilatorteknik:
Det var två register och en stack. :e
obelixMedlem sedan sep. 20028 900 inläggDet var en man som verkligen tog hand om sin kropp. Han tränade regelbundet, lyfte skrot och joggade varje dag.En morgon då han studerade sin solbrända kropp, upptäckte han att hans penis var helt vit och inte alls solbränd. Han beslutade genast att göra något åt saken. Han åkte ut till stranden, grävde ner hela sin kropp, förutom penisen som stack upp ur sanden. Två äldre damer kom så gående längs stranden och de tittade ner varvid en av dem sade:
Titta!
När jag var 10 var jag rädd för den,
när jag var 20, var jag nyfiken på den,
när jag var 30, njöt jag av den,
när jag var 40 frågade jag efter den,
då jag blev 50, betalade jag för den,
vid 60 bad jag om den,
vid 70 hade jag glömt den och nu då jag är 80 - ja då växer den jäveln vilt!!!
obelixMedlem sedan sep. 20028 900 inlägg
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inläggRedigerat med anledning av webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med magnusfeldth alternativt forumledare@webforum.nu.
magnusfeldth
Moderator, webForum
LaspMedlem sedan juli 200012 978 inläggSannsaga eller helt självupplevt?
Det var en gång en åsna som stod på ett majsfält. Det var jättevarmt. Det började poppa popcorn. Åsnan trodde det snöade, så han frös ihjäl...
:h
Redigerat med anledning av webForums regler §4.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med magnusfeldth alternativt forumledare@webforum.nu.
magnusfeldth
Moderator, webForum
obelixMedlem sedan sep. 20028 900 inläggEn tandläkare noterade hur hans patient, en äldre dam, tittade sig nervöst omkring
när hon satte sig tillrätta i tandläkarstolen.
När tandläkaren satte på sig sina latexhandskar bestämde han sig för att försöka
lätta på stämningen lite för att få damen att slappna av, kanske rentav få henne att
skratta en smula, genom att berätta något lustigt för henne.
- Vet damen hur man tillverkar dom här handskarna? frågade tandläkaren med ett
leende.
- Nej, svarade den gamla damen kort.
- Jo, fortsatte tandläkaren, det finns en stor fabrik i Kina där dom har en enorm tank
fylld med latex, och arbetare med alla möjliga storlekar på händerna går fram till den
här tanken, doppar sina händer i latexblandningen, låter det stelna, och därefter så
sorteras handskarna efter storlek i olika kartonger.
Damen rörde inte en min
Tandläkaren tänkte att han hade ju i alla försökt, och sedan fortsatte han sitt arbete
under tystnad.
Efter fem minuter, mitt under behandlingen, brister den gamla damen plötsligt ut i ett
klingande skratt.
- Vad är det som är så roligt? frågade den förvånade tandläkaren.
- Jag tänkte just på hur det måste gå till att tillverka kondomer!
En bonde hittar luffare i diket till sin gård, och bestämmer sig för att väcka honom och bjuda honom på frukost. Till frukosten serveras det varm mjölk. Men för att få få iväg luffaren lite snabbare bestämmer han sig för att blanda lite whiskey i mjölken.
När luffaren ska ge sig iväg frågar bonden om han vill ha ett extra matpaket med sig.
-Nej, men jag skulle ge vadsomhelst för den där kon! svarar luffaren.
magnusfeldth
Moderator, webForum
magnusfeldth
Moderator, webForum
dAEkMedlem sedan feb. 20041 816 inläggIpren: Smärta kan komma plötsligt...
Deras senaste reklam kanske? :e
http://tinypic.com/ff26pc.jpg
Tråden redigerad på olämpliga inlägg och städad på onödiga inlägg. Tänk på att vara vänner och att vara snälla, det är snart jul.
mvh magnusfeldth, moderator