Mellan varven läser man ibland att svenskan skulle vara ett av världens svåraste språk, har t.o.m. hört av en kompis att det skulle vara det svåraste strax efter mandarin.
Att vårt språk skulle kunna vara lite krångligt att lära sig kan jag mycket väl tro, men så pass svårt att det kommer in på en tio i topp-lista?
Vad vet wF:arna om det här? Hur mäter man sånt här, och finns det kanske nån analys av det hela?
Må väl,
Att vårt språk skulle kunna vara lite krångligt att lära sig kan jag mycket väl tro, men så pass svårt att det kommer in på en tio i topp-lista?
Vad vet wF:arna om det här? Hur mäter man sånt här, och finns det kanske nån analys av det hela?
Må väl,


Comment