*funderar på om brimba har för mycket tid över eller om han byggt en egen colorizer*
IT-Brothers: Infernaliska såpa-bar!
Collapse
X
-
bassebhu - din kompis bland kompisar
Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:
Rapportera till bassebhu -
Nu vet jag inte riktigt vad du pratar om... Jag skulle aldrig programmera, och jag skulle aldrig ha för mycket tid... Bassebhu, detta är sista varningen, sedan skjuter jag skarpt.
Jag har en fråga till tävlingsledningen... När är det dags för nästa utröstning? För i finalen skall vi ju bara vara tre. Även om de fyra som är kvar nästan alla är värdiga segrare. Men trots allt, det finns bara en brimba, och därmed bara en vinnare! weeeeeeComment
-
wooster vet precis hur man skall heja,
han skall ju till brimba segern greja.
wooster han är tuffast, bäst och snyggast,
men det är brimba som vid segern sitter tryggast.
wooster han har i munnen ett hål,
tur är väl det så man hälla i öl när tävlingsledningen säger SKÅL!Comment
-
[citat=SirPeter]Hmm, Brimba är tydligen den enda som inte har röstat på mig så man får väl gratulera till totalsegern i IT-Brothers Brimba.
[/citat][citat=Brimba]
Jag väljer att rösta ut SirPeter och Quid.
Motivering för SirPeter: Han är en eländig odåga som mycket väl skulle kunna vara en värdig motståndare i finalen, men hej då! [/citat]
/LuxmanComment
-
[citat=SirPeter]Hmm, Brimba är tydligen den enda som inte har röstat på mig så man får väl gratulera till totalsegern i IT-Brothers Brimba.
[/citat]Jo, inte skulle jag väl rösta på dig. Det vet du väl! Vi är ju kompisar!
Comment
-
Tävlingsledningen informerar
RESULTAT AV UTRÖSTNING
Senaste utröstningen gav följande resultat:
[KOD]SirPeter 5 röster
Quid 5 röster
hypatia 0 röster
bassebhu 2 röster[/KOD] Åskådarrösterna föll på SirPeter, hypatia och Quid och påverkar inte slutresultatet denna gången.
Vi tackar SirPeter och Quid för den kämpainsats som de bidragit med och önskar kvarvarande deltagare, lycka till, nu när tävlingen går in i slutfasen.
Finalpasset närmar sig nu med stormsteg.
/LuxmanComment
Oderland
Collapse

Comment