*mumlar något om spikklubbor och svavelsyra*
IT-Brothers: Infernaliska såpa-bar!
Collapse
X
-
-
-
Verkar vara dåligt drag i båda 'lag-baserna'.
Eller har jag missat något?
QwertyOwnsOurArsesForcingUsToBuyErgonomicKeyboards
www.spirituellt.com
wwW.AcidhousE.Se
wF GRID groupComment
-
[citat=sneeze]Verkar vara dåligt drag i båda 'lag-baserna'.
Eller har jag missat något?
[/citat]De blåa är lite ledsna för att våra bilder var bättre än deras, och vi i röda laget är lite ledsna för mutans höjdpunkt har inte redovisats ännu...
Tjock och pratglad ironiker ifrån Falkenberg
söker trevligt sällskap för matresa till USA!Comment
-
mumlar något, innan jag kommer på att jag inte kan mumla eftersom jag skrattar så jag trillar av stolen..
Comment
-
Femte utröstningen
Tveklöst har det röda laget tagit hem segern vad gäller skapa en nidbild av motståndarlaget. Då det var mer innovativt genom att inte bygga på foton.
Vi gratulerar därigenom det blå laget till förlusten genom att samtliga nomineras - bortsett från :stefan: som har amnesti då han löste sitt hemliga uppdrag. Av oförklarliga skäl kan vi inte yttra vilket hans hemliga uppdrag var.
Röstningen denna gång går till på följande sätt. Varje deltgare i det blå laget har en röst. Det röda laget har en gemensam röst. D.v.s. den av deltagarna i det blå laget som får flest röster av det röda laget kommer att få ytterligare en röst.
Nominerade är alltså:
@nders
Kitti
Mika3l
Då det blå laget uppenbarligen hårt drabbas av förluster så tillför vi GunnarD som joker i laget. Välkommen till IT Brothers, GunnarD!
Måtte du nu lyfta laget...
Last edited by Rikard; 2003-05-22, 22:15.Comment
-
Vem är det som påstår att bara det blåa laget får hemliga uppdrag?
hypatia, har du funderat på alternativet att dina kära lagkamrater har fått uppdrag men inte lyckats med dem?
Comment
-
[citat]Varför är det bara de blåa som får hemliga uppdrag? *surar*[/citat]Det är tävlingslednings sätt att hålla liv i det blå laget, annars hade hela laget varit utröstat vid den här tidpunkten. Nu fick de till och med en ny medlem trots att vi båda är fyra. Men jag grinar inte, detta är roligt och snart tror jag turen vänder. Vi kan i alla fall lösa våra uppdrag
Skål
e
Comment
-
Hej alla blåögda!
Nu skall vi se vad jag kan hitta på för att förbättra våra chanser lite, skall vi ses i baren, jag har ett par flasker "guds vatten" (det står Talisker på flaskorna!) med mig så kan vi diskutera så länge vi klarar av att diskutera.
/red: var kanske inte riktigt vaken i morse så jag kör följande kommando på inlägget: s/guds/livets/g
Last edited by GunnarD; 2003-05-23, 09:58.So long and thanks for the fish.
Tyvärr så har jag nu en person på min ignoreringslista. Personen ifråga höjer inte trivselfaktorn här, snarar tvärtom varför jag nu tackar för mig!Comment
Oderland
Collapse

Comment