GO SNABELN, GO SNABELN, GO SNABELN!!!
IT-Brothers: Infernaliska såpa-bar!
Collapse
X
-
Det stora datatestet:
För att börja testet tryck alt+F4.
-------------------------------
Bandet | Sidoprojektet | Portfolion | Bloggen -
-
-
[citat=@nders]Är det ingen som har en läcker snabel-hejaramsa på lager?
[/citat]
Heja heja heja snabel, cutta din it-kabel med en sabel!
bassebhu - din kompis bland kompisar
Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:
Rapportera till bassebhuComment
-
Heja på mig lite också, annars känner jag mig utanför!
Comment
-
-
Vi vill se snabeln vinka(inte rotera
)!
Det stora datatestet:
Bandet | Sidoprojektet | Portfolion | BloggenComment
-
-
*Jublar enormt*
Sätter igång klacken som börjar ropa som galningar.
Våran snabel! Klapp, klapp, klapp
Det stora datatestet:
Bandet | Sidoprojektet | Portfolion | BloggenComment
-
[citat=Brimba]Heja på mig lite också, annars känner jag mig utanför!
[/citat]Heeeeeeeeeja Brimba! Heeeeeeeeja Brimba!
Är det i sån här stämning man ska kalla nån för domarj*vel också?
bassebhu - din kompis bland kompisar
-
Tävlingsledningen informerar
Efter två dagars konfererande och med konsuldjävuln på annan ort är vi färdiga att sätta full fart på tävlingen igen.
Ert första uppdrag gäller att hjälpa mig, jag behöver snabbt finna på ett antal plausibla förklaringar till min bröstbensskada. Detta för att kunna få stopp på en annan tråd som aldrig får försvinna i glömska
Jag kommer att premiera humoristiska och/eller osannolika förklaringar. Det står er helt fritt att fantisera fram vad ni vill, även sanningen.
Beskrivningarna vill jag att ni lämnar här i tråden.
Nu skall jag försöka bilda mig en uppfattning om ni klarat av några skandaler eller lyckats med konststycket att häckla era motståndare under de två senaste dagarna då detta ovillkorligen leder till plus i protokollet.
/LuxmanComment
-
Jo, så här var det. Luxman och hade varit ute på nätcafét och spelat CS som vanligt med sin pappa och hans kompis Göran. När de var på väg hem så kom det en liten pojke som hette Daniel fram cyklandes till dem på sin moped och frågade om de ville åke med, Luxman vart helt hyperimpad av hans skägg och ville gärna åka med. När de två åkt en stund så ville Luxman hoppa av men Daniel vägrade att stanna så Luxman slängde sig av i farten och lyckades då vricka foten så illa att han slog i knät i hakan för att senare rulla ner för en backe och slå i bröstbenet i emot Brimbas ölback som han tillfälligt hade ställt ner för att kunna uträtta sina behov... mer såg jag tyvärr inte eftersom jag var påväg bort på min cykelmoped
Jag lyckades faktiskt hitta en bild på det hela...
Attached FilesTjock och pratglad ironiker ifrån Falkenberg
söker trevligt sällskap för matresa till USA!Comment
-
Luxman på nya äventyr
Det var en helt vanlig dag när Luxman var ute och gick i en skog som heter storskogen. Plötsligt såg han en megastor neonskylt en bit bort. Nyfiken som han är sprang han genast dit. På den megastora neonskylten stod det "Drick för två, betala för 5!" Orden klingade som ljuv musik i den lille pojkens öron. Under den megastora neonskylten fanns en jättelik port. Nyfiken som han är öppnade han den jätteslika porten och klev in i ett stort dunkelt rum. I det stora dunkla rummet spelades det musik på mycket hög volym och människorna i det stora dunkla rummet dansade till.
- Oj! så många pojkar det var här, utbrast Luxman, samtidigt som han plötsligt blev utdragen på dansgolvet av en karl iklädd enbart keps och cykellås.
- Vill du dansa? sade mannen med en tysk-finsk brytning.
Vad skulle den lille pojken svara nu? Han var ju bara törstig!
- Jag vill bara ha någonting att dricka, stammade den lille oskyldiga gossen fram.
Läderbengt, som den främmande mannen hette, kom då med ett förslag som den lille pojken omöjligt kunde motstå.
De samtalade lite med varandra på väg mot den nyrenoverade flashiga baren (det tog lite tid eftersom det var ett mycket stort och dunkelt rum). Läderbengt berättade om sin uppväxt på den finska landsbygden och om hur han seglat till Tyskland i en urholkad trädstam som hans far gjort en gång i tiden. Där hade han arbetat inom schlagerbranschen och sade sig stå för en rad framgångar av tysklands eurovisionsbidrag. Den lille pojken var inte längre blyg och sade något om Bert Karlsson. I det ögonblicket rodnade Läderbengt och sade att det var ett mycket välkänt namn i hans kretsar. Huruvida han haft kontakt med personen i fråga förblev dock osagt. Sedan fick den lille pojken höra hur Bengan tagit sig till Sverige via Mexico, Estland och Skåne.
När de kom fram till den nyrenoverade flashiga baren frågade Bengt vad den lille pojken var sugen på.
---
Alternativt slut 1
- Fet Bloody Mary, sade den lille gossen med sin mildaste ton.
- Ett mycket klokt val, sade Läderbengt och blinkade åt den lille pojken.
Han gjorde sedan ett tecken åt bartendern och pekade på ett ärr på halsen som genast verkade uppfattas hos herr drinkmästare.
- Utsökt! skråmade den lille pojken fram efter sin första smutt på drycken.
Läderbengt log och deras samtal fortsatte under kvällens lopp...
16 drinkar senare började det skymma för ögonen på den lille pojken. Läderbengt som hela tiden druckit mjölk var däremot på topphumör och sedan han hört att det spelades finsk tango i det stora dunkla rummet, släpades den lille, nu redlöse, gossen ut på dansbanan. De dansade sedan tätt intill varandra hela natten till de vackra tonerna från dragspel och violin i ljuv fyrtakt med betoning på andra och fjärde slaget...
Dagen därpå vaknade den lille pojken upp i ett enormt dike, med fruktansvärd värk i bröstbenet. Den lille pojken som mådde rent ut sagt piss hade inte en susning om var han var, vad han hade gjort eller att han hade träffat en karl som heter Läderbengt. Men den lille pojken resonerade som så, att vad som än skett var det värt det. En sådan cool baksmälla hade han inte fått känna på sen han gick ut förskolan.
---
Alternativt slut 2
- Fet Bloody Mary, sade den lille gossen med sin mildaste ton.
Läderbengt såg förskräckt på den lille bastarden och började rent ut sagt koka under sin pins-övertäckta läderkepa.
- Vad är det du säger din lille yngling?! skrek han ut så det ekade i hela det stora dunkla rummet.
Tangotakterna upphörde genast att ljuda från det finska husbandet.
Vad den lille gossen inte visste var att Läderbengt innan sina 32 operationer var både fet och hette Mary.
Bengan tog tag i den lille gossens krage och rent ut sagt släpade ut honom genom det stora dunkla rummet, ut genom den jättelika porten, förbi den megastora neonskylten, in i storskogen och slängde honom i ett enormt dike. I fallet krossades den lille pojkens bröstben och han blev liggandes till antingen rödluvan eller vargen dök upp och hjälpte/själpte honom.
R/ Om man inte får ha två slut så väljer jag det första
Att Luxman dansade tango en hel natt med Läderbengt så att bröstbensskador uppkom. Kanske att det även hände ytterligare saker under deras möte, men det förtäljer inte historien och Luxman lär inte minnas det själv...
Last edited by bassebhu; 2003-06-04, 11:33.bassebhu - din kompis bland kompisar
Oderland
Collapse
Comment