Du har en snygg röd bil!
IT-Brothers: Infernaliska såpa-bar!
Collapse
X
-
-
[citat=@nders]Erik är en gammal bäver! Han kan vara ihop med Brimba, det gör mig inget. [/citat]...och det säger han med randiga tänder och inte tillräckligt med råg i ryggen för att banna mig från MSN på livstid
Skål på dig ärkefiende!
Comment
-
Snart är det dags för alla att sjunga!!
[citat=Carola nästan en gång]På egna ben, på egen hand, och ni skall få se att jag kan ro iland.. Jag har gått er väg, steg för steg, men ni skall få se att nu går jag min väg! På egna ben! På egen hand!![/citat]Comment
-
Tävlingsledningen informerar, nytt uppdrag
Nya uppdraget är en musiktävling.
Jag vill att ni går in och laddar hem några snuttar musik som väntar på er. Jag vill att ni försöker identifiera såväl artist som vad låten heter, 1 poäng för varje rätt svar. Det ligger just nu 10 snuttar och väntar så lagen slåss om 20 poäng.
Obs, inga individuella poäng ännu utan bara lagpoäng.
Deltagande och engagemang kommer att premieras via individuell plus- eller minusstatistik.
Jag sänder över platsen och de uppgifter som behövs för att ladda hem dem via PM till deltagarna.
Om några andra är nyfikna på snuttarna så sänd ett PM så kan få ni inloggningsuppgifter också.
Det här är första delen av två i detta uppdrag. Del två kommer under morgondagen./LuxmanComment
-
Tävlingsledningen informerar
Strålande aktivitet från en handfull deltagare.
Kanske var det lite för enkelt t.o.m.
Men avdelning två återstår, då kommer ni bara att få lyssna på "introt" på 10 låtar. Samma regler gäller, 1 poäng för artist alt. kompositör och 1 poäng för låtens namn.
Del två kommer, som tidigare meddelats, något senare och kommer att vara öppen för lösning fram till lördag em./LuxmanComment
-
Re: Tävlingsledningen informerar
[citat=Luxman]Strålande aktivitet från en handfull deltagare.
Kanske var det lite för enkelt t.o.m.
[/citat]Inte för enkelt, men förbaskat skoj!
Comment
-
Oderland
Collapse
Comment