Jag får känslan av att de blåa sitter och lipar i ett hörn just nu...
IT-Brothers: Infernaliska såpa-bar!
Collapse
X
-
-
Jag lägger min röst på Johnny Rönnberg eftersom hans inaktivitet har resulterat i att jag sedan 1½ vecka tillbaka trodde att han redan var utröstad och således är han redan struken från min lista. För att göra det hela enklare för mig (jag slipper ta fram tippex) så röstar vi helt enkelt ut Johnny Rönnberg så vi får det överstökat.
Comment
-
[citat=@nders]Här lipas inte. [/citat]Se det från den ljusa sidan... Ju fler förluster, desto närmre en vinst kommer ni. Frågan är bara om ni hinner vinna innan tävlingen är över
Comment
-
[citat=Luxis]summa 47 Poäng.
summa 48 poäng.[/citat]
Det är onödigt att lägga ner mer jobb än nöden kräver!

Bra kämpat Röd Oktober!
Comment
-
[citat=Brimba]Jag lägger min röst på Johnny Rönnberg eftersom hans inaktivitet har resulterat i att jag sedan 1½ vecka tillbaka trodde att han redan var utröstad och således är han redan struken från min lista. För att göra det hela enklare för mig (jag slipper ta fram tippex) så röstar vi helt enkelt ut Johnny Rönnberg så vi får det överstökat.[/citat]
För att inte tala om vilket jäkla jobb det skulle vara att fylla i med tippex så att enbart överstrykningen inte syns.
Comment
-
Jag röstar på mig själv för att jag inte har eller haft tid. Om någon säger att detta inte går så är det fel - det går visst!
Comment
-
[citat=:stefan:]Jasså, har ni inte börjat färga grejor förrän nu? Det blåa laget har haft en blå officiell glassbil hur länge som helst.
[/citat]Precis! Och jag har haft blåa ringar under ögonen tre dagar i rad!
nedrans avslutningsfesterbassebhu - din kompis bland kompisar
Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:
Rapportera till bassebhuComment
-
HEJA BLÅA LAGET!
Det stora datatestet:
För att börja testet tryck alt+F4.
-------------------------------
Bandet | Sidoprojektet | Portfolion | BloggenComment
-
Ok, så var det röstningen också.
I det blåa laget röstar jag på att bassebhu ska åka ut. Har man åkt ut en gång ska man stanna kvar där!!!
(förutom för att han är en j*vel på att fixa uppdrag när han har tid... )
Sedan röstar jag på att JR Starfighter ska vara kvar. Vem ska man annars rösta på om det röda laget, mot all förmodan, skulle förlora en lagtävling?
Comment
-
[citat=hypatia]I det blåa laget röstar jag på att bassebhu ska åka ut. Har man åkt ut en gång ska man stanna kvar där!!!
(förutom för att han är en j*vel på att fixa uppdrag när han har tid... )
[/citat]Appappapp! Korrekt skulle det stå:
(förutom för att han är en j*vel på att fixa uppdrag när han inte har tid... )
Det är i sådana lägen man tar sig tid
bassebhu - din kompis bland kompisar
Om du mot förmodan inte är nöjd med kompositionen av ovanstående inlägg,
eller att det helt enkelt inte nådde upp till dina förväntningtar - var god:
Rapportera till bassebhuComment
Oderland
Collapse
Comment