[citat=Luxman][citat=Brimba]Sådär, då var allt klart, hur går det för de blåa?[/citat]Vissa komentarer är gränsande till att ge pluspoäng. [/citat]Ja, och hans var inte en av dem. Dock är den här en sådan
Jag citerar mig själv:[CITAT]Fram tills dess står det er fritt att nominera såväl egna lagmedlemmar som motståndare till utröstningen. [/CITAT]Jag finner att endast en deltagare tagit tillfället i akt att nominera, dock via PM och inte publikt varför den nomineringen ej räknas, detta leder till att insatserna på uppgifterna kommer att styra vilka som nu kommer att drabbas av utröstning.
[citat=Luxman]Jag citerar mig själv:[CITAT]Fram tills dess står det er fritt att nominera såväl egna lagmedlemmar som motståndare till utröstningen. [/CITAT]Jag finner att endast en deltagare tagit tillfället i akt att nominera, dock via PM och inte publikt varför den nomineringen ej räknas, detta leder till att insatserna på uppgifterna kommer att styra vilka som nu kommer att drabbas av utröstning. [/citat]Det är väl som i alla andra dokusåpor (Big Brother)... alla är så goda vänner att de inte vill nominera någon, jag gjorde iaf mitt bästa men det dög inte... vilket jag tycker e lite konstigt med tanke på att i alla andra dokusåpor (Big Brother) så sker just nomineringarna i hemlighet... men men, livet går väl vidare ändå
Tjock och pratglad ironiker ifrån Falkenberg
söker trevligt sällskap för matresa till USA!
[citat=Luxman]Jag citerar mig själv:[CITAT]Fram tills dess står det er fritt att nominera såväl egna lagmedlemmar som motståndare till utröstningen.[/CITAT]Jag finner att endast en deltagare tagit tillfället i akt att nominera, dock via PM och inte publikt varför den nomineringen ej räknas, detta leder till att insatserna på uppgifterna kommer att styra vilka som nu kommer att drabbas av utröstning. [/citat]Det är góare att koncentrera sig på sitt egna lopp så bra det går, istället för att planera vilka man skall rösta ut. Måste man så måste man, måste man inte så måste man inte... Själv koncentrerar jag mig på att inte bli utröstad.. Vinna tävlingarna alltså
Comment