[citat=SirPeter]Röda laget rockar röven av de blåa.[/citat]Oh yeah!!!
IT-Brothers: Infernaliska såpa-bar!
Collapse
X
-
Om jag var en häst, så skulle jag vara en rysk, om jag var en gräs, skulle jag äta mig. Om dock en bäver vore ull, ja då skulle världen vara glass!Comment
-
[citat=Vide]Jag är besviken! Bara ett samtal, jag förväntade mig en massa roliga samtal ifrån wF-medlemmar. Istället får jag bara ett, om än en mycket vacker och trevlig röst som ville ha ett rosadoftande lösenord. [/citat]
Typiskt de blåa att inte ens ringa...
Comment
-
Tycker det är kasst av de blå att inte ens ringa som sagt eftersom du Vide så snällt har ställt upp att hjälpa tävlingsledningen med detta uppdrag. Du offrar både tid och lösenordskunskap, och vad ger de blåa till dig? Nada! Kan man straffa de blå på något mer sätt?Comment
-
[citat=Brimba]Tycker det är kasst av de blå att inte ens ringa som sagt eftersom du Vide så snällt har ställt upp att hjälpa tävlingsledningen med detta uppdrag. Du offrar både tid och lösenordskunskap, och vad ger de blåa till dig? Nada! Kan man straffa de blå på något mer sätt? [/citat]Fy vad nedrigt av dem.
Comment
-
[citat=Luxman][citat=hypatia]Typiskt de blåa att inte ens ringa...
[/citat]Vem vet hur många de ringt utan få något lösenord
[/citat]Nej tävlingsledningen är ingalunda subjektiv, men understundom så faller vi tillföga för impulsiva uttryckssätt som återspeglar händelserna.
/LuxmanComment
-
[citat=SirPeter]Hade bara Peeer svarat tidigare så hade det varit löst betydligt tidigare.
[/citat]Det vibrerade i min ficka både 2 och 3 gånger innan jag kom ut från lektionen och svarade!
[citat=Vide]Jag är besviken! Bara ett samtal, jag förväntade mig en massa roliga samtal ifrån wF-medlemmar. Istället får jag bara ett, om än en mycket vacker och trevlig röst som ville ha ett sillliknande lösenord.[/citat]Verifieras ^^
Luxman har en mycket mörkare röst än vad man kan tro
-Comment
-
[citat=Peeer]Luxman har en mycket mörkare röst än vad man kan tro
[/citat]Än vad man kan tro? Läser inte du de gamla klassiska kommentarerna på wF.
Låt mig citera en Bire-kommentar:[citat=Bire]Den som aldrig talat med Luxmannen vet heller inte vilken röst han svänger sig med.. Den skrämmer skiten ur en svagsinnad herre & tydligen har den en positiv verkan på en svagsinnad dam![/citat]/LuxmanComment
-
-
Oderland
Collapse
Comment