*knaprar på en godis och ser mig omkring, sover alla redan... det är ju lördag för bövelen!*
IT-Brothers: Infernaliska såpa-bar!
Collapse
X
-
[citat=mikul]*knaprar på en godis och ser mig omkring, sover alla redan... det är ju lördag för bövelen!* [/citat]En kurs i hur man läser av en klocka kanske hade varit på sin plats... jag får iaf "2003-05-25 04:20" till söndag
Tjock och pratglad ironiker ifrån Falkenberg
söker trevligt sällskap för matresa till USA!Comment
-
Hej rödingar, har ni inget annat för er än att kasta s* på andra, verkar vara ett "trevligt" rött gäng
Sedan får ledningen ursäkta, men när man sitter på en trevlig pub och pimlar öl och whisky så finns det bara en anledning till att man tar fram sina "nerd" prylar, och det är att skryta/imponera antingen för sina kompisar eller som raggnings sätt
So long and thanks for the fish.
Tyvärr så har jag nu en person på min ignoreringslista. Personen ifråga höjer inte trivselfaktorn här, snarar tvärtom varför jag nu tackar för mig!Comment
-
GunnarD har lärt sig en hel del kan vi notera. Hur man sakta men säkert jobbar till sig ett minus till exempel...
Nu är det nära GunnarD, nu är det nära...
Comment
-
Visst kan blått vara vackert, men det är ändå det röda framför det blå som lyser starkast och rönnbär är inte alltid sura
Attached FilesDen får alltid rätt till slut som tänker rätt från börjanComment
-
Ja, nu jobbade ju inte Paul igår kväll, så han kunde ju inte vara någon behjälplig i sökandet...
Comment
-
[citat=hypatia]Martin på Highlander gjorde i alla fall sitt bästa för att hitta någon som hette Rikard i går kväll...
*memorerar The Corner* [/citat]
Jag kan säga att det även fanns tjejer som hade vissa budskap att framföra om deras guniessdrickande stamgäst skulle dyka upp. Men ack ack ack, de kunde tydligen inte lotsa sig fram till rätt pub
The Corner.. humm... det var taskigt
Men men! Skål! 
Comment
-
Visst var det taskigt. Men nu var Paul på Palace så vi kunde nog ha träffat honom eftersom han inte jobbade...
Comment
-
-
Oderland
Collapse
Comment