[citat=bewern]Häng med till baren, jag bjuder på en stänkare... förlåt, jag menade meducin. [/citat]Så dags nu! Jag hade nog haft en mycket trevligare dag ifall någon hade kommit med samma erbjudande redan i morse.
[citat=Luxman][citat=bewern]Häng med till baren, jag bjuder på en stänkare... förlåt, jag menade meducin. [/citat]Så dags nu! Jag hade nog haft en mycket trevligare dag ifall någon hade kommit med samma erbjudande redan i morse. [/citat]
Bättre sent än aldrig, eller hur?
Om någonting verkar vara för bra för att vara sant så är det nog inte det.
Om det var förbjudet att skämta i tråden igår så vill jag inte ens nämna vad som händer ifall någon försöker vara lustig idag.
Det är tio resor värre faktiskt
Nu börjar det bli "skulle jag inte ens önska min värsta ovän"-läge.
Jag börjar tro att min prinsessa har något med det här att göra, hon som skulle ge mig smärtlindring har nog vänt på det.
(jag skall sluta flirta med allt och alla, jag lovar )
Som ni förstår av detta så är det inte läge att berätta något om de ofattbara orsaker och händelser som var upphovet till tillståndet än.
Men smärtlindring och sympatiyttringar emotses synnerligen tacksamt idag.
[citat=SirPeter]Om du ger 17 i att snacka sport i baren så kan du få dig en jamare Luxman. [/citat]Jag tog en själv, dyblöt som jag var blev den tyvärr vattenskadad direkt.
[citat=SirPeter]Där ser du hur det går för sportfånar. [/citat]Räcker inte min skadelista, som jag presenterade långt tidigare i tråden, som straff nog för en sportfåne.
Måste jag bli straffad här på wF också
Comment