Vad är det värsta/busigaste du gjort?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr. N.
    Moderator
    • 2002-09-23
    • 3794

Jag, Lofberg och vår bror i Falun (yngre än oss) ville se hur folk reagerade på märkliga saker så jag och Lofberg hade camo-kläder på oss, alltså inte bara grönspräckliga byxor, jag hade helställ i camo samt en sorts mössa man sätter på huvet så hänger en massa gröna tygremsor ner över ansiktet. Lofberg fick nöja sig med enbart en jacka. Sen såg vi ut ett offer, en gubbe på en cykelbana. Vår yngre bror fick springa före, han var vanligt klädd, sen kom vi rusande efter och skrek och härjade typ "nu ska du få din jävel!", "stanna för fan!" och sånt. Så sprang vi förbi gubben och tacklade omkull vår bror så han föll ner i gräset på sidan av cykelbanan och låtsades misshandla honom.
    Gubben tittade väldigt underligt på oss men gjorde ingenting för att hjälpa vår bror.
    Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
    Vad händer på Stora Aspön? | Nyx och Phobos | Steam | Xbox Live | Min LCHF-blogg

Comment

• I am Lucifer

Jag brukar slå mina kompisar seriöst hårt...
      typ mikul i alla fall...(iof förtjänar han det nästa alltid också)

Comment

• I am Lucifer

Sen brukar jag kasta hårda saker på folk när jag inte har nått att göra...

Comment

• SugarDaddy
          Avregistrerad
          • 2002-04-12
          • 1083

Kände mig nästan slagen av "I am Lucifer" men sedan kom jag på min egenhet att slå pensionärer på vägen hem från tunnelbanan. Sakta, sakta pustar de uppför trappan - äh, vaf-n, en lätt knuff "and off they go. Pensionär 0 - Staten 9000.

Varje dag jag vaknar känner jag att jag har ett "mission to complete" - idag var det skrämma små barn. Inspirerad av det antika Grekland hängde jag upp alla småbarn jag kunde sno från barnvagnarna utanför Vivo i en lina över Essingeleden - den som hängde kvar sist kommer att, trust me, äga världen när hon blir stor.

Morgondagen känns lite svår/luddig - så många unga mäniskor In Da Hood numera, får väl bege mig bortåt Medis f nya jaktmarker, några går säkert på klassikern "fråga efter vägen" - alltid är det någon tunnelbanelinje på väg in.. Men bäst är ju iofs att tvinga dom att köpa svindyra produkter, ångerblankett - HALLÅ, de är senila...

Äsch halv tre & stingslig - uddarna riktas mot allt & inget..

Comment

• Pellefant
            Medlem
            • 2002-05-20
            • 2614

Pallat äpplen.

Slängt ägg på fönstren på granngatan. Jag och en kompis blev jagade av en arg gubbe med hund(husägaren?) långt upp i skogen, då var jag rädd när vi låg där och tryckte i mörkret.

Gungat på bilar(inte skadat dem!!!) på granngatan får att få igång alarmen.

Länge sedan detta.

Comment

• mikul
              Medlem
              • 2001-08-18
              • 810

kasta snöbollar på bilar och sedan försöka övertala dom att det va han som sprang upp i skogen som kastade...
              Hmm, det käns alldless för bekant Länge sedan dock...
              "jag skulle vilja påstå att han inte svimmade av egen kraft!"
              "livet är fan ingenting för amatörer asså!"

Vad är det för fel på att vara lat? tänk om det blev krig och ingen kom dit.

Comment

• SugarDaddy
                Avregistrerad
                • 2002-04-12
                • 1083

Veka bilchaffisar - det är bara att slå på den "vi som inte springer lika snabbt" som man lyckas få tag på om man nu har den läggningen??
                Svar JA - jag hatar dylika saker, en sen natt, för flera år sedan, på väg hem från Norrköping får jag ett fett snö/isblock genom vindrutan när jag passerar under en bro.
                Jag är bara glad att det slog sönder passagerarsätet och inte mig - i 110+ vill du inte se/kan du inte föreställa dig vad som kan hända... Och det var ingen tvekan om att det var kastat, bron var helt snö o isfri.
                - Obs, ingen sten kastad mot någon - men en uppmaning att tänka efter när man gör/vill göra vissa idiotsaker..

Comment

• m_soderlund
                  Medlem
                  • 2002-09-18
                  • 4733

*LOL*

Comment

Working...