Vad är det värsta/busigaste du gjort?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Malm
    Medlem
    • 2002-08-20
    • 343

Jag och mina kompisar var och gick "Bus eller Godis" så var det en gammal kärring som sa att det inte var Hallowen den dagen, och då blev vi sure och kastade clementiner på henne fönster, kletade in hennes cykel sadel i clementinsaft, kletade in handtaget och hoppade i rabatterna.

Inte så snällt.
    mvh,

Comment

• hopparn
      Medlem
      • 2001-11-07
      • 1043

klassiker:
      Skärmdumpa någon kollegas olåsta dator, läggbilden som skrivb. bakgrund... det kan ta veckor innan han/hon flyttar en ikon, eller slänger ett dokument/genväg... uppskattat =) fråga bara vår supportavdelning *flinar*

har hittat på mängder av hyss och bus, jag återkommer om jag hittar något speciellt minne
      På stenåldern betydde vegetarian "värdelös jägare"!

Comment

• ejick
        Medlem
        • 2001-03-17
        • 1175

jag och en kompis "lånade" massa kuvert med vår gymnasieskolas logotype på. Sedan skrev vi ett enkelt brev. Innehållet:
        [CITAT]
        Hej!

Nyligen drabbades vissa delar av skolans datorsystem av ett virus, framförallt var det i betygsdatabasen som en del viktig information föll bort. Detta har resulterat i att en del betyg för vissa elever har raderats.
        Vi har beslutat att låta Dig få en chans att tentera den/de för dig aktuelle kursen/kurserna.
        Prövningen är givetvis kostnadsfri och äger rum måndagen den 29 maj 08:00.
        Då vi inte känner till ditt tidigare betyg resulterar detta i att Du har chans att höja betyget, men det finns även en risk att det kommer att sänkas. Vi förväntar oss att du är väl förberedd vid prövningstillfället.

Närvarande lärare vid skrivning:
        xxx Matematik, Teknologi, Fysik
        xxx Kemi, Biologi
        xxx Engelska, Tyska, Franska

Din/dina aktuella kurser att tentera:
        xxx
        I sal:
        xxx

Vi hoppas att detta inte innebär några större problem för din del.

Med vänliga hälsningar,
        xxx
        [/CITAT]

Sedan letade vi efter lämpliga offer i skolkatalogen, ringde nummerbyrån och fick deras adresser.

Allt sammans skickades ut två veckor innan "prövningen" skulle äga rum. Min egentliga tanke var att sedan spela min medpartner ett ännu större spratt och skicka ett brev till honom där det stod att jag hade erkänt och han skulle komma till rektorn.. Detta blev aldrig av eftersom det vara lite stressigt innan studenten.
        Wer sein eigener Lehrmeister sein will, hat einen Narr zum Schüler

Comment

• Cannabis_Tomten
          Medlem
          • 2001-07-27
          • 3362

[citat]
          - Hej, jag ringer angående en annons i gulatidningen att du skänker bort en porcshe.

- Nej, jag har ingen porche.

- okej, tänkte kolla vad som är defekt på den! skattad besiktad?

- men jag har fortfarande ingen porche

- okej, ingår sommardäck på alu fälg?

- MEN FÖR HELVETTE, JAG HAR INGEN JÄVLA PORCHSE, OCH GE FAN I ATT RINGA HIT KLOCKAN HALV FYRA PÅ NATTEN

*boooom* *klick*
          [/citat]
          The 50-50-90 rule: Anytime you have a 50-50 chance of getting something right, there's a 90% probability you'll get it wrong.

Comment

• Kitti
            Medlem
            • 2002-04-08
            • 409

Lite olika saker har man väl "testat"...

- ringa på dörrar
            - "spia"
            ... o s v ...

...
            "Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders..."

"Mannen är huvudet, kvinnan är kronan..."

"En kvinna vågar allt, när hon älskar eller hatar..."

Comment

• Piiip
              Medlem
              • 2002-08-01
              • 524

Jag och några kompisar hadde kvar några "airbombs" från 1 maj och tänkte nu ska vi ha lite kul... Vi blandade ihop 4 stycken och tände på... fan va de smällde sen efter smällen (vi gjorde det inte speciellt osynligt..) titta de ut nån gubbe och började skrika och undra va fan vi gjorde där ute... men då hadde vi fortfarande en kvar så den skulle vi smälle i en liten tunnel en bit bort.. vi tände på men den small inte då kom en gubbe som är lite konstig och han har en massa hundar.. han började jaga oss och ropa att vi skulle stanna annars skulle han släppa hunden på oss... men inte stannade vi för det...

Comment

• Famine
                Medlem
                • 2002-01-17
                • 55

Jag har gjort mycket dumt genom åren.... Här är en liten del:

* Kastat hundbajs på fönster
                * Spottat tuggade mariekex på folk från fönster
                * Tuggat upp jordnötter och sedan spottat på knapparna man använder för att slå in portkoden med.
                * Snott frukt
                * Äggat bilar
                * Kastat glasflaskor mot nån "otäck" gubbe
                * Förstört ett fint träbord genom att slänga massa slime på det.
                * Bombat folk med vattenbalonger
                * Krossat några fönsterrutor...
                * Har väl bränt av ett par rökbomber på dumma ställen....
                * Skrämt folk med smällare...
                * "kryddat" folks mat med mindre trevliga saker, typ peppar, potatisskal och diskmedel.
                * När vi hade hyrt ett hus med klassen i nian och skulle åka därifrån smorde jag in alla vinglas med spott.
                * Var urtråkad en dag så jag köpte ett kilo gula ärtor och hällde sedan in rubbet i en butik som sålde kläder. Jevlar vad man sprang....

Nej, jag är inte stolt över något. Var ett _riktigt_ avskum en gång i tiden...

Comment

• Hepzy
                  Medlem
                  • 2002-07-11
                  • 211

Tss tss tss. Ligister hela bunten *saknar en smiley med gloria*
                  Naughty, naughty, naughty! You filthy old soomka!
                  - 'Alexander de Large'

Teh Quotes

Comment

• obelix
                    Medlem
                    • 2002-09-14
                    • 3722

[citat=Lord Pingu][citat=obelix]"skogsstjärnan special"[/citat] Vad är det? [/citat]
                    Hemkokt rusdryck
                    Don't Pee on My Leg and Tell Me It's Raining

Comment

• Bire
                      Medlem
                      • 1999-12-22
                      • 6030

Vi kopplade om jorden (eller hur det nu var) i en lägenhet så att när innehavaren slog på lyset så startade teven & en massa andra saker började uppträda minst sagt mysko!
                      www.kristerlindholm.se - Blog etc.. Bop!

Comment

• m_soderlund
                        Medlem
                        • 2002-09-18
                        • 4733

Jag tjuvringde en tjej i min klass en massa gånger en kväll, och hon vet fortfarande inte att det var jag. (Tror ej att hon bryr sig så mycket heller..)

/r Fast man har gjort vida värre grejor, som jag dock inte kommer på nu.

Comment

• :stefan:
                          Moderator
                          • 2000-04-28
                          • 8032

[citat=Bire]Vi kopplade om jorden (eller hur det nu var) i en lägenhet så att när innehavaren slog på lyset så startade teven & en massa andra saker började uppträda minst sagt mysko! [/citat]LOOL! Suveränt!
                          My motor is stalled but my wheels are still spinning.

Comment

• Sico
                            Medlem
                            • 2000-05-29
                            • 1980

[citat]Var urtråkad en dag så jag köpte ett kilo gula ärtor och hällde sedan in rubbet i en butik som sålde kläder. Jevlar vad man sprang.... [/citat] hehe
                            nolime.se
                            nolime photo

Comment

• mikul
                              Medlem
                              • 2001-08-18
                              • 810

Jag brukade ringa och beställa en massa saker i andras namn
                              kan hända fortfarande nån gång då och då.

Skulle man ´berätta hälften av alla otyg man gjort i livet skulle man väll inte våga visa sig här igen
                              "jag skulle vilja påstå att han inte svimmade av egen kraft!"
                              "livet är fan ingenting för amatörer asså!"

Vad är det för fel på att vara lat? tänk om det blev krig och ingen kom dit.

Comment

• Okkido
                                Medlem
                                • 2000-05-12
                                • 4460

Ingen som har tagit en hundbajspåse fylld med hundträck dränkt i bensin, lagt framför en dörr och tuttat på?

Häftig effekt när ägaren börjar stampa för fullt för att släcka branden

Comment

Working...